برگزاری یادواره شهید سالم زارعی در پارسیان/شیعه و سنی در غربی ترین نقطه هرمزگان گرد هم جمع شدند

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهید سالم زارعی در روستای سرورباش در غربی ترین نقطه هرمزگان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ یادواره شهید سالم زارعی در روستای سروباش با حضور مردم روستاهای سروباش، اکبری، فارسی، غورزه و تمبو و همچنین مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بارانی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است و باید همگان قدردان بسیج باشیم.

 

حجت الاسلام بارانی، با بیان اینکه رزمندگان ما فراتر از مرزهای داخلی در برابر دشمنان ایستاده اند، اظهار کرد: امروز به لطف فرهنگ ناب، جبهه های ما خرمشهر، فاو و کردستان نیست و رزمندگان ما در آبادان در حصر نیستند بلکه امروز گلوی دشمن را در بلندی های جولان گرفته ایم و به اسرائیل هشدار نابودی می دهیم.

 

وی، با اشاره به اینکه بسیج به دین و مذهب کار ندارد، تاکید کرد: آنجا که پای فرهنگ بسیجی به میان می آید همه مذهب ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

 

امام جمعه پارسیان به نقشه های شوم دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: اگر دشمنان نقشه می کشند برای این است که منتظر یک زخمی در جمهوری اسلامی ایران هستند تا بتوانند اراذل و اوباش را به خیابان بکشانند و غافل از اینکه مدم با بصیرت همواره در برابر آنها محکم و استوارند.

 

در پایان این مراسم از پیشکسوتان بسیجی و خانواده شهید سالم زارعی تجلیل شد.