بریدگی بلوار در پارسیان یک زخمی برجای گذاشت/ وقتی راکبین موتور سوار از قانون سرپیچی می کنند

تصادف بر اثر بریدگی بلوار در اتوبان شهدای گمنام پارسیان راکب موتورسیکلت را راهی بیمارستان کرد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ بلوار شهدای گمنام پارسیان همواره بر اثر عدم کار کارشناسی برخی مسئولان دچار سوانح متعدد رانندگی شده و جان برخی از شهروندان را نیز با خطر مواجه کرده است.

سال گذشته بود که در بریدگی بلوار شهدای گمنام در حوالی اداره آب و فاضلاب روستایی بعد از تصادف های متعدد شهرداری اقدام به بستن آن نمود و گلایه برخی شهروندان و ساکنین مجتمع خیبر را به دلیل دور شدن مسیر تردد آنها، در پی داشت.

اما این پایان ماجرا نبود و با حفاری های گاز در خیابان ها و معابر شهر برخی بلوارها نیز تخریب شد، بعد از اینکه این حفاری ها توسط شهرداری پُر شد، سنگ بلوار اتوبان شهدای گمنام در برخی قسمت ها تعمیر نشده و برخی موتور سواران را ترغیب به عبور از آن می کرد.

در یکی از آخرین سوانح همین اتوبان، موتور سواری که به صورت غیر قانونی قصد عبور از این بریدگی کوچک را داشت در برخورد با یک دستگاه پژو واژگون شده و راکب که از ناحیه سر مصدوم شده بود را راهی بیمارستان کرد.

همچنین در قسمت هایی از این بلوار نیز به علت کار غیر کارشناسی سنگ بلوار با هم یکسان نبوده و در برخی موارد قسمت هایی از مسیر دارای سنگ بلواری کوچک بوده و موتور سواران با عبور از آن راه را برای خود هموار کرده اما خطراتی را برای رانندگان خودرو به دنبال دارد.