بزرگترین خیانت به بشریت آن است که پرچم حقوق بشر دست آمریکایی‌ها باشد

 

امام جمعه بندرعباس گفت: بزرگترین خیانت به بشریت این است که پرچم حقوق بشر و صلح و دوستی که خود آنها، آن را تعریف کرده‌اند، در دست اروپایی‌ها و امریکا قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بیشترین نغض حقوق بشر توسط […]

امام جمعه بندرعباس گفت: بزرگترین خیانت به بشریت این است که پرچم حقوق بشر و صلح و دوستی که خود آنها، آن را تعریف کرده‌اند، در دست اروپایی‌ها و امریکا قرار دارد.
13920927000590 PhotoA بزرگترین خیانت به بشریت آن است که پرچم حقوق بشر دست آمریکایی‌ها باشد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه بیشترین نغض حقوق بشر توسط غرب و امریکا نسبت به سایر نقاط جهان و حتی مردم کشورهای غربی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: بزرگترین خیانت به بشریت این است که پرچم حقوق بشر و صلح و دوستی که خود آنها، آن را تعریف کرده‌اند، در دست اروپایی‌ها و امریکا قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به چند مورد از دخالت‌‌های غربی‌ها در امور کشورهای مختلف اضافه کرد: باید از آنها پرسید در کشورهایی همانند سوریه چه می‌خواهید که با تامین اسلحه برای آدمخوارهای تروریست و تکفیری، کمر به کشتن سوری‌ها بسته‌اید.

خطیب جمعه بندرعباس به قطعنامه صادر شده از طرف اتحادیه اروپا بر علیه ایران اشاره کرد و گفت: آنها خود بارها و بارها در طول تاریخ و عصر معاصر و حتی زمان حاضر نیز بر علیه بشریت جنایت کرده و در حال جنایت هستند که باید از آنها پرسید منظورشان از حقوق بشر کدام حقوق بشر است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حمایت غربی‌ها از تروریست‌ها و نیروهای خارجی برای جنگ در سوریه و دیگر کشورها غیرمنطقی و نادرست است، یادآور شد: امروز در تمامی دنیا مردم آزاده نسبت به سیاست‌های مداخله‌جویانه اروپا و امریکا که باعث بدبختی مردم شده است، تنفر وجود دارد و این به معنای این است که آنها باید دست از دخالت در امور کشورهای بردارند.

نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و فعالیت‌های ایران در این زمینه با بیان اینکه هیچ کس نباید و نمی‌تواند برخلاف نظر مردم و رهبری حرفی در این زمینه بزند، گفت: تجربه و تاریخ نشان داده است که اگر ایران تمام خواسته‌های آنان را نیز بپذیرد باز هم دست از سر ملت ایران برنمی‌دارند و از همین روست که رهبری و متعاقب ایشان، ملت همواره گفته است که کوتاه نمی‌آییم.

وی گفت: ملت ایران ملتی نیست که در مشت امریکا قرار گیرد و زیر بار زور برود، چرا که در سه دهه اخیر بارها و بارها این را ثابت کرده است.

منبع هرمز