بنگر: شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست/ بازیکن بهتر از من بیاورند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان محسن بنگر بعد از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و 2 گل هم به ثمر رساندیم اما حریف را دست کم گرفتیم و همه چیز تغییر کرد. ضربه پنالتی انتهای بازی هم از دست رفت و دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان مطالبات‌شان را دریافت نکرده‌اند و به این موضوع اعتراض کرده‌اند، گفت: شما از کجا می‌دانید که اعتراض شده است؟ درست است که پول دریافت نکردیم اما قرار است شنبه حقوق هفتگی ما پرداخت شود و به هیچ عنوان اعتراضی در کار نبوده است.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه وضعیت تیمش برای بازی دربی چگونه خواهد بود، گفت: تا دربی 10-12 روز باقی مانده اما نمی‌دانم با این وضعیت چه خواهد شد.

بنگر در مورد اینکه با وجود خطر دریافت کارت زرد و از دست دادن دربی با قدرت بازی کرده، خاطرنشان کرد: دربی یک بازی دیگر است، باید این بازی را می‌بردیم که متاسفانه برد را با تساوی عوض کردیم.

وی درباره اینکه وقتی او گل می‌زند تیمش نمی‌تواند نتیجه را حفظ کند، پاسخ داد: این مسائل شرایط فوتبال است و نمی‌دانم چه چیزی را به من ربط می‌دهید.

مدافع پرسپولیس درباره گل‌هایی که پرسپولیس دریافت می‌کند گفت: واقعا آسان گل می‌خوریم، فکر می‌کنم 12 گل خورده‌ایم که 10 گل آن مانند گل بازی امروز بوده است. شرایط خوب نیست. با این حال دربی یک بازی خاص است و در آنجا شرایط فرق می‌کند نباید آن را با بازی امروز مقایسه کرد.

بنگر درباره نیاز پرسپولیس به تقویت شدن یادآور شد: صددرصد تیم ما باید تقویت شود. باید بازیکنان بهتر از من بخرند. اگر قرار باشد بازیکنی هم‌سطح من باشد که خودم در تیم حضور دارم. باید بازیکنی بهتر از من را جایگزین کنند.