به مناسبت اولين روز از دهه فجر؛ تجديد بيعت مسئولين پارسيان با شهدا و خانواده شهداء

همزمان با سالروز ورود امام راحل به ايران اسلامي، مسئولين شهرستان پارسيان با شهدا و خانواده شهداي هشت سال دفاع مقدس، تجديد بيعت كردند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ در نخستين روز از دهه مبارك فجر و همزمان با سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني(ره)، امام جمعه و فرماندار شهرستان به همراه مسئولين ادارات، به ديدار خانواده شهيد قاسم دست گشاده و مؤذن رفته و قبور مطهر شهداء را غبار روبي كردند.

حجت الاسلام ميرزايي، امام جمعه پارسيان در اين مراسم ضمن تبريك دهه فجر، اظهار كرد: اداي احترام به شهداء و خانواده گرامي آنها توسط مسئولين، دلگرمي براي خانواده شهداست.

ميرزايي افزود: سركشي از خانواده شهداء، حركتي انقلابي و ادامه راه كساني است كه در جبهه هاي مقاومت جهت اعتلاي نظام مقدس اسلامي، پرپر شده اند.

وي، از خودگذشتگي شهداء را ستود و عنوان كرد: شهداء با گذشتن از جان خود، امنيت امروز را رقم زدند كه براي بركرسي نشستن هر مدير ٥٣ شهيد جان داده اند.

در ادامه رادمهر، فرماندار پارسيان با تبريك فرارسيدن سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: امروز بايد بتوانيم گفتمان انقلاب اسلامي را به نسل چهارم انتقال دهيم.

رادمهر، با بيان اينكه نخستين روز از دهه فجر را با سركشي از خانواده شهداء شروع كرده ايم، تصريح كرد: به حرمت خون شهداء و اينكه بتوانيم ادامه دهنده راه آنها باشيم، از خانواده صبور شهداء تجليل شده است.