به مناسبت جشن میلاد پیامبر اسلام؛ امام جمعه اهل سنت شهرکوشکنار: اخلاق و مهربانی پیامبر در مسئولان باید وجود داشته باشد/ ایران یک ابرقدرت در منطقه است

امام جمعه اهل سنت شهر کوشکنار با اشاره به اینکه اخلاق و مهربانی پیامبر در مسئولان باید وجود داشته باشد، اظهار کرد: اگر امروز اخلاق پیامبر در مسئولان نسبت به زیر دستان وجود داشته باشد، خیلی از مشکلات حل شدنی و موقعیت کنونی امت اسلام فراتر از این خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با سراسر کشور، جشن بزرگ هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) با حضور پرشور مردم شیعه و سنی و مسئولان شهرستانی در شهر کوشکنار برگزار شد.

 

شیخ علی جمالی امام جمعه اهل سنت شهر کوشکنار، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم دو موضوع را به عنوان جلوه رحمت معرفی می کند که قرآن و وجود مبارک پیامبر اسلام، به عنوان چشمه هایی زلال در اختیار بندگان قرار داده است.

 

شیخ جمالی با بیان اینکه اخلاق و گذشت پیامبر(ص) نماد و جلوه رحمت ایشان است، گفت: از ابتدای بعثت حضرت محمد(ص) و حتی قبل از آن، برخوردهایی که در قبال آزار و اذیت مردم داشت، رحمه للعالمین پیامبر را هویدا می ساخت.

 

وی با طرح این سؤال که چه چیزی باعث عشق و انگیزه صحابه نسبت به پیامبر شده بود، افزود: پیامبر پول های نجومی به یاران خود نمی داد، مسکن و مال و ثروت نمی داد، بلکه اخلاق و محبت ایشان بود که صحابه را مجذوب خود کرده بود.

 

امام جمعه اهل سنت کوشکنار، تصریح کرد: اگر امروز اخلاق و مهربانی پیامبر در مسئولان نسبت به زیر دستان وجود داشته باشد، خیلی از مشکلات حل شدنی و موقعیت کنونی امت اسلام فراتر از این خواهد بود.

 

شیخ جمالی، با اشاره به دسیسه های دشمنان در برابر نظام اسلامی، عنوان کرد: نظام اسلامی از ابتدا تاکنون با دسیسه ها و نقشه های شوم دشمنان دست و پنجه نرم کرده و آن چیزی که باعث موفقیتش شده، وحدت بوده است.

 

وی با تأکید بر شکست داعش در منطقه گفت: امروز دشمنان، ایران اسلامی را به عنوان یک ابر قدرت می شناسند و چیزی که این امت را زنده نگه داشته و مسلمانان را در زیر یک چتر قرار داده، وحدت بوده است.

در ادامه محمد رادمهر، فرماندار پارسيان با تبريك هفته وحدت اظهار كرد: هفته وحدت يادگار امام راحل بود كه با آن تدبير و روح بلندش اين هفته را نام گذاري كرد كه يكي از دستاوردهاي انقلاب در صيانت از آرمان ها و مشتركات مسلمانان جهان است.

 

رادمهر، شهرستان پارسيان را نماد وحدت جنوب كشور خواند و افزود: مردم اين شهرستان اعم از شعيه و سني در شادي ها و غم هاي يكديگر شريك هستند و اخوت و برادري خود را از دير باز ثابت كردند.

 

وي هدف از وحدت را، وحدت جهان اسلام دانست و عنوان كرد: همگان بايد با تلاش و كوشش، وحدت را در بين احاد جامعه برقرار كنند تا دشمنان نتوانند از اختلاف های ناچیز دروني سوءاستفاده كنند.

 

فرماندار پارسيان ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامي از جمله، امريكا، اسرائيل، انگليس و حاميان آنها در منطقه با بكارگيري سرويس هاي جاسوسي به دنبال كاشتن بذر نفاق و اختلاف در جامعه هستند تا بتوانند مسلمان كشي و برادركشي را در بين امت هاي اسلامي به راه بيندازند.