به مناسبت دهه کرامت؛ برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در پارسیان+ تصاویر

جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان پارسیان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ یازدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید با حضور پرشور مردم و مسئولان پارسیان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) محله احشام برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با قدردانی از حضور خادمان امام رضا(ع) در شهرستان، اظهار کرد: تاثیر حضور خادمان و پرچم مطهر بارگاه امام هشتم تا مدتها در بین مردم وجود خواهد داشت و کسی که دلش با ولایت نباشد این موضوع را درک نخواهد کرد.

 

میرزایی، با بیان اینکه انفلاب اسلامی ایران پدیده قرن اخیر است، گفت: انقلاب اسلامی با ظهور خود کدخدایان و استکبار جهانی را نگران کرد و ریاست جمهوری با دفاع جانانه خود از این انقلاب، خواب این دشمنان را آشفته کرد.

 

امام جمعه پارسیان، خطاب به رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: آقای ترامپ، کار از تهدید گذشته و ما در عمل این را اثبات خواهیم کرد، هر کس در این انقلاب خود را به ولایت گره بزند در هنگام ظهور امام عصر(عج) نیز می تواند در کنار ایشان حضور پیدا کند.

 

در ادامه حجت الاسلام عبدالله زاده، از خادمان حرم امام رضا(ع) نیز در این مراسم با قدردانی از استقبال با شکوه مردم پارسیان از کاروان زیر سایه خورشید، عنوان کرد: در اولین خدمت در صحن و سرای حرم، نائب الزیاره همه مردم این شهرستان خواهیم بود و سلام همگان را خدمت امام هشتم خواهیم رساند.

 

وی، یکی از عوامل مهم عاقبت به خیری را رعایت ادب دانست و افزود: امام علی(ع) گرانبهاترین میراث را رعایت ادب می دانند و خدای متعال نخستین کسی است که باید در مقابلش به رعایت ادب بپردازیم و آن هم ترک گناه است.