به مناسبت روز خبرنگار؛ فرماندار پارسیان از خبرنگاران تجلیل کرد

فرماندار پارسیان همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از خبرنگاران شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مجتبی رضاپور، فرماندار شهرستان پارسیان در این مراسم با تبریک روز خبرنگار، گفت: وضع موجود کشور را میبینیم که دچار سخت ترین تحریم هاست و شور و نشاط سابق وجود ندارد.

 

رضاپور، افزود: قلم زدن اشتباهی برخی از خبرنگاران مردم را ناامیدتر می کند، وقتی امید در جامعه نباشد زندگی وجود نخواهد داشت.

 

فرماندار پارسیان، با قدردانی از پیگیری سد بردول، شبکه بهداشت و … گفت: قلم همین خبرنگاران است که این مشکلات را به گوش مسئولین استانی می رساند تا این اعتبارات فراهم شود و امیدوارم در زمینه های دیگر نیز ورود کنند تا مشکلات کاهش پیدا کند.

 

وی، با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان، تاکید کرد: دو سال تمام شهر را بسته ایم، ولی نمی توان کسبه و بازاریان را در تنگنا قرار داد، همه باید واکسینه شوند تا بتوانیم از این وضعیت خطرناک بیماری رهایی پیدا کنیم.

 

رضاپور، ادانه داد: زمین های فرودگاه در طرح تفصیلی فرار گرفته تا بتوانیم این زمین ها در اختیار مسکن و شهرسازی قرار دهیم و جوانان از این زمین ها جهت ساخت و ساز استفاده کنند.

 

عبدالرضا شیبانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در این مراسم با تبریک روز خبرنگار، گفت: شهبد صارمی به عنوان نماد خبرنگاران است کسی که در مسیر اطلاع  گام برداشته بود ناجوانمردانه توسط دشمنان به شهادت رسید.

 

وی، با بیان اینکه خبرنگاران در شهرستان پارسیان یک تشکل مستقل است که توسط خانه مطبوعات اداره می شود، تاکید کرد: برخی از خبرنگاران توسط برخی از مدیران به رسمیت شناخته نمی‌شوند، درحالی که خبرنگار برای اینکه شفاف و دقیق باشد،  این رفتار مدیران شفافیت را به دور می کند.