به مناسبت روز ملی خلیج فارس؛ مسابقات اسب سواری در بندر کلاهی میناب برگزار شد

به مناسبت روز ملی خلیج فارس؛

مسابقات اسب سواری برای اولین بار در ماده استقامت به مسافت 40 کیلومتر در شهرستان میناب با شرکت 40 راس اسب و چابک سواران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مسابقات اسب سواری برای اولین بار در ماده استقامت به مسافت 40 کیلومتر در 4کورس 10 کیلومتری در شهرستان میناب با شرکت 40 راس […]

مسابقات اسب سواری برای اولین بار در ماده استقامت به مسافت 40 کیلومتر در شهرستان میناب با شرکت 40 راس اسب و چابک سواران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مسابقات اسب سواری برای اولین بار در ماده استقامت به مسافت 40 کیلومتر در 4کورس 10 کیلومتری در شهرستان میناب با شرکت 40 راس اسب و چابک سواران برگزار شد.

در این دوره ورزشکارانی از روستاهای نوبند، حکمی، کلاهی، شهوار، پشته، قاسم جلالی، مازغ با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب، هیئت اسب سواری شهرستان، مسئولین دهکده ورزشی تفریحی و گردشگری روستای نوبند و دهیاریهای روستاهای کلاهی و نوبند با حضورمتقی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب، اعضاء دهیاریها و شوراهای روستاهای یاد شده و علاقمندان به  اسب سواری و مردم علاقمند روستای کلاهی به مناسبت  10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج همیشه فارس  به کار خود پایان داد.
در پایان چابک سوار علی ایوبی از روستای مازغ توانست  با اسب جوشش و با مدت زمان 80دقیقه و 33ثانیه مقام اول را از آن خود نماید.چابک سوارموسی غلامشاهی از روستای حکمی  با اسب رخش و با مدت زمان 81دقیقه و 30 ثانیه برجای دوم ایستاد وروح العمین قلندری از دهستان حکمی با توسکا و مدت زمان 81دقیقه و 38ثانیه توانست در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع هرمز