به مناسبت سومین روز از هفته دولت؛ 2 مددجوی بهزیستی در پارسیان خانه دار شدند

به مناسبت سومین روز از هفته دولت، مسکن مددجویان بهزیستی دارای 2 عضو معلول با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

محمد رضا عباسی رئیس اداره بهزیستی پارسیان در حاشیه افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی به مناسبت هفته دولت، در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر گفت: 21 مسکن مددجویی در سال 95-96، به شهرستان اختصاص یافت که دو مسکن از این سهمیه به مناسبت سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار، و رؤسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

 

عباسی اعتبار این پروژه ها را بالغ بر 660 میلیون ریال، عنوان کرد و افزود: هر کدام از این منازل 150 میلیون ریال تسهیلات مسکن با بهره 4 درصد و 180 میلیون ریال نیز کمک بلاعوض با همکاری بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد جانبازان ومستضعفان به آنها تعلق گرفته است که این دو پروژه متعلق به خانواده ای دارای دو عضو معلول می باشد.

 

وی ادامه داد: 19 طرح باقیمانده نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در دهه فجر همزمان با پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی به مددجویان این اداره تحویل داده خواهد شد.

 

رئیس اداره بهزیستی پارسیان معلولان شناسایی شده در شهرستان را 729 نفر عنوان کرد و افزود: این تعداد از کلیه خدمات توانبخشی، توان پزشکی، و معیشتی بهره مند هستند.

 

عباسی همچنین کودکان بی سرپرست شهرستان را 13  نفر دانست و اضافه کرد: این 13 نفر، به صورت ماهیانه امداد ماهیانه دریافت می نمایند و دراین میان 81 زن بی سرپرست، بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این سازمان می باشند.