به مناسبت سومین روز هفته دولت؛ افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح عمرانی و آموزشی در پارسیان/ فرماندار پارسیان: همکاری خیرین پارسیان در ساخت مراکز فرهنگی زبانزد است

به مناسبت سومین روز از هفته دولت، طرح های فرهنگی و آموزشی و عمرانی کلنگ زنی و بهره برداری شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت سومین روز از هفته دولت، فرماندار پارسیان به همراه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان طرح های فرهنگی و عمرانی را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

میرزاد فرماندار پارسیان در مراسم کلنگ زنی مدرسه سید قطب روستای خردو اظهار کرد: در شهرستان پارسیان به وضوح فعالیت و همکاری خیرین در ساخت مراکز فرهنگی مشاهده می شود.

فرماندار پارسیان افزود: نشر و تبیین امورات خیرین می تواند تشویقی برای دیگر افراد باشد تا بتوانند در فعالیت های خیرخواهانه کمک کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان، همچنین به تشویق خیرین و نیکوکاران در همراهی افراد تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: تسهیلات در اختیار مددجویان مشکلات را نمی تواند از بین ببرد اما می توانیم با همکاری خیرین این مشکلات را کاهش دهیم.

مسعود مهرانی، رئیس آموزش و پرورش پارسیان نیز در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: این دبستان سه کلاسه دارای ۱۴۴ مترمربع مساحت و با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی و با همکاری خیر نیکوکار و سازمان نوسازی مدارس تجهیز و ساخته خواهد شد.

مهرانی با دعوت از خیرین جهت مشارکت در طرح ها و پروژه های فرهنگی تصریح کرد: خیرین و افرادی که استطاعت مالی دارند می توان با مشارکت خود در ساخت پروژه ها و با دریافت گواهی از پرداخت بخشی از مالیات معاف خواهند شد.

مولوی شهردار پارسیان نیز در حاشیه افتتاح زیرساخت و آسفالت بلوار شهید ناجی، گفت: زیرساخت و آسفالت بلوار شهید ناجی با اعتباری ۶۰۰ میلیون تومانی از اعتبارات داخلی شهرداری و همچنین زیرساخت و آسفالت خیابان شهید موذن با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه افتتاح شد.

وی اعتبارات پروژه های قابل افتتاح شهرداری در هفته دولت را بیش از ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان عنوان کرد.

در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت، عباسی رئیس بهزیستی پارسیان از افتتاح ۳ مسکن مددجویی این سازمان و یک مسکن خانواده دارای ۲ عضو معلول خبر داد و گفت: تسهیلات و کمک های بلا عوض نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و امیدواریم بتوانیم مشکلات افراد تحت پوشش را کاهش دهیم.

عباسی، اعتبار این منازل را ۸۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن و ۳۶ میلیون تومان کمک بلا عوض دانست.