به مناسبت فرارسیدن ایام عزای سید و سالار شهیدان؛ پویش هر خانه یک عکس شهید در شهرستان پارسیان

امام جمعه پارسیان گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر، پویش هر خانه یک عکس شهید در شهرستان پارسیان راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و صفر و با بیان این مطلب اظهار کرد: آن چیزی که در طول تاریخ توانسته است اسلام را زنده و باعزت نگه دارد فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی افزود: به پاس مجاهدت شهدا تصمیم گرفتیم امسال پویش هر خانه یک عکس شهید را با هدف آشنایی و انس نسل جوان با این فرهنگ ناب الهی و شناخت شهدای سرافراز در شهرستان اجرا کنیم .

 

امام جمعه پارسیان، انس با شهدا را برکت دهنده زندگی دانست و گفت: بیاییم با پیوستن به این پویش و نصب تمثال مبارک شهدا خانه هایمان را نورانی کنیم، حس تعلق به شهدا نباید مختص به خانواده محترم شهدا باشد بلکه از این نورانیت باید آحاد جامعه اسلامی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام بارانی از مردم در راستای ترویج این پویش، درخواست همکاری را کرد و افزود: از مردم مومن و شهیدپرور شهرستان میخواهم با نصب تصاویر شهدا در منازل یا محل کسب و کار و انتشار آن در شبکه های اجتماعی در گسترش این پویش همکاری کنند.

 

وی، با اشاره به برنامه ریزی دشمن مبنی بر به فراموشی سپردن نمادهای انقلاب، تصریح کرد: شهادت مهمترین نماد انقلاب اسلامی است لذا دشمنان قسم خورده ملت ایران که در طول چهار دهه انقلاب به واسطه ایثار و مجاهدت شهدا همواره در توطئه علیه نظام اسلامی شکست خورده اند، به دنبال فراموشی این فرهنگ ناب در بین نسل جوان هستند.

 

حجت الاسلام بارانی، ادامه داد: مقام شهادت در پیشگاه پروردگار متعال بسیار والا و با عظمت است به طوری که در قرآن کریم مقام عند ربهم یرزقون را برای شهدا بیان می کنند.

 

امام جمعه پارسیان، عزت، امنیت، و پیشرفت امروز کشور را مدیون مجاهدت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: در دهه اول محرم با معرفی و ترویج فرهنگ شهدا هم تولی و هم تبری خود را نشان خواهیم داد و دشمنان این ملت بدانند همانطور که سردار شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی بیان داشتند ما ملت امام حسینیم و راه حسین(ع) شهادت است.