به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛ از 100 پرستار بیمارستان رستمانی پارسیان تجلیل شد

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، از 100 پرستار بیمارستان رستمانی پارسیان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور مسئولین شهرستانی، از 100 پرستار بیمارستان رستمانی پارسیان تجلیل شد.

 

دکتر آمنه ماجدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب(س)، اظهار کرد: پرستاران باید در مسیر حضرت زینب(س) گام بردارند تا بتوانند با عبور از مصائب و مشکلات، بهترین خدمات را به بیماران ارائه نمایند.

 

ماجدی، با قدردانی از تلاش شبانه روزی پرستاران، عنوان کرد: پرستاری از مشاغل سخت محسوب می‌شود به طوری که مردم شاهد تلاش و زحمت پرستاران به طور شبانه‌روزی در مراکز درمانی هستند.

 

در ادامه حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان نیز با تبرک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار عنوان کرد: مهم‌ترین علل نام‌گذاری چنین روزی به نام پرستاران به عنوان اسوه‌های صبر و بردباری در راستای تجلیل از مقام شامخ و شخصیت والای حضرت زینب(س) و الگوسازی ایشان در میان پرستاران و تقویت روحیه است.

 

میرزایی افزود: این جای بسی خوشحالی است که پرستار ما، با بهبود و سلامتی بیمار خود خوشحال شده و با غم از دست رفتن یک بیمار، با خانواده آن ابراز همدردی می نماید.

 

در پایان این مراسم از پرستاران بیمارستان رستمانی پارسیان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.