به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛ رژه اقتدار نیروهای مسلح در پارسیان+ تصاویر

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح شهرستان پارسیان اقندار خود را در رژه به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح شهرستان پارسیان با حضور فرماندهان و نیروهای نظامی و بسیجی، مسئولین شهرستانی و مردم پارسیان برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با تسلیت شهادت جمعی از نیروهای نظامی و مردم اهواز در اقدام تروریستی کوردلان، اظهار کرد: دیروز در بصره و امروز در اهواز، دشمن زمانی که در بصره با شکست مواجه شد در اهوازی که پیشرو در دفاع مقدس بود را مورد حمله تروریست هاثی داعشی- عربی قرار داد.

 

 

میرزایی، بار دیگر موشک های نقطه زن سپاه را خار چشم دشمنان دانست و افزود: آنهایی که از پشت پرده این این اقدام ننگین و همچنین ایجاد نا امنی و مشکلات اقتصادی خوشحالند، زهی خیال باطل، انگار موشک های نقطه زن سپاه را از یاد برده اند.

 

 

وی، خطاب به نیروهای مسلح حاضر در میدان رژه، گفت: دشمن در اهواز از در کنار هم بودن فارس و عرب می ترسد، از برادری شیعه و اهل سنت می ترسد و این برایش سخت است که مردم را به رگبار می بندد.

 

 

شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیزگفت: کشور جمهوری اسلامی ایران با صداقت و وحدت باید به جاههای برسد مه دیگر کشورها از آن الگو بگیرند.

 

 

خنجی، افزود: ما به عنوان ملتی مسلمان باید از قرآن الگو بگیرم و آن زمانی است که می توانیم جهانیان را به وجد بیاوریم و الگوهای اسلامی را به جهانیان بشناسانیم.

 

 

در ادامه عباس میرزاد، فرماندار شهرستان پارسیان، با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: آنچه که در طول هشت سال دفاع مقدس ما را پیروز کرد، برگرفته از سه مؤلفه ایثارگری مردم، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و اقتدار و رشادت نیروهای مسلح در زمان جنگ بود.

 

 

میرزاد، افزود: آنچه که امروز این نظام را در برابر دشمنان مقاوم و استوار نگه داشته، وحدت، همدلی و همزبانی است که به فرموده مقام معظم رهبری، در زمین دشمن بازی نکنید و همدل باشید تا بتوانید از جنگ اقتصادی به سلامت عبور کنید.

 

سرگرد پاسدار اسحق مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان نیز در ابتدای این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: نیروهای نظامی در همه ابعاد، آمادگی جسمانی و روانی خود را برای مقابله با هر رفتار دشمن بالا برده اند.

 

فرمانده سپاه پارسیان، افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در سایه رشادتها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی به وجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه بر نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند.

 

 

در پایان این مراسم نیروهای نظامی و بسیجیان مستقر در میدان از جلوی جایگاه رژه رفتند.