به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛ زنگ ایثار در مدارس پارسیان نواخته شد

به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و با حضور مسئولین شهرستانی، زنگ ایثار در مدارس پارسیان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ صبح امروز در آغازین روز از هفته بسیج دانش آموزی و با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و رئیس آموزش و پرورش، زنگ ایثار در مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س)به صورت نمادین نواخته شد.

 

مهرانی، رئیس آموزش و پرورش پارسیان مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی، اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیاز دارد و شهید حسین فهمیده یک بسیجی به معنای واقعی بود.

 

مهرانی، با بیان برخی از ویژگیهای تفکر بسیجی گفت تفکر بسیجی التزام عملی به ولی فقیه داشتن و یعنی اینکه در عمل نیز باید ثابت شود که پیرو و دنبال خط مشی ولی فقیه باشیم.

 

وی افزود: در جنگ تحمیلی دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم در برابر توطئه‌های استکبار ایستادند و ۳۶ هزار دانش آموز کلاس درس را رها کردند و در مقابل دشمن ایستادند تا درس بزرگمردی و مقاومت بیاموزند.

 

رئیس آموزش و پرورش پارسیان به توطئه های ناکارآمد دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: جنگ تحمیلی و جنگ نرم چیزی را عاید دشمن نکرد و دشمن به جنگ اقتصادی روی آورد تا بتواند این ملت را به زانو درآورد اما غافل از اینکه این ملت جا پای رهبری معظم انقلاب گذاشته و سست نخواهد شد.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین میرزایی، امام جمعه شهرستان پارسیان نیز با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و رشادت‌ها و دلاوری های دانش آموزان بسیجی گفت: تلاقی اربعین سالار شهیدان با شهادت حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی دارای پیام های مهمی است که این شکل و هیمنه 0دانش آموزان بسیجی قطعا ادامه دهنده راه شهید فهمیده خواد شد.

 

امام جمعه پارسیان با اشاره به ضرورت ایجاد همبستگی در راستای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان در نظام اسلامی، تاکید کرد: استکبار جهانی از ابتدا تا کنون به دلیل ترس از تفکر بسیجی، سعی داشته با طراحی فتنه‌های مختلف فرهنگ اسلامی را در جامعه متزلزل کند.

 

در پایان این مراسم ضمن قرائت دیکلمه توسط دانش اموزان، گروه سرود ۲۰۰ نفره دانش آموزی نیز به اجرای سرود زیبای انقلاب پرداختند.