به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ برگزاری یادواره شهدای راه امنیت در پارسیان

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای راه امنیت در پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه مقاومت امام حسین(ع)، یادواره شهدای راه امنیت با حضور مسئولین شهرستانی، نیروهای نطامی و انتظامی، راوی دفاع مقدس و مردم پارسیان در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم، عاشورا را منحصر به سال ۶۱ ندانست و اظهار کرد: از عاشورای سال ۶۱ تا امروز هزاران عاشورا اتفاق افتاده و این حادثه تنها منحصر به سال ۶۱ نیست، همین حادثه اهواز عاشورای دیگر بود که جبهه حق و باطل همیشه در تقابل همدیگر است.

 

میرزایی، گفت؛ انقلابی بودن هنر نیست خیلی‌ها با امام(ره) بودند اما نتوانستند با امام حاضر خود را تطبیق دهند.

 

وی، ادامه داد: جبهه عاشورا همچنان که جبهه حق و باطل بود در دفاع مقدس نیز این تقابل وجود داشت و اگر در این زمانه یزیدی دیگر رشد کند نه شیعه می شناسد و نه سنی.

 

امام جمعه پارسیان، به بعضی از تفکرات عاشورایی اشاره و تصریح کرد: تفکر عاشورایی حرکت درسایه را نمی‌پسندد و سکوت و زیر بار ظلم رفتن را نخواهد پذیرفت و این مملکت بن بست ندارد زیرا به تفکر عاشورایی متصل است.

 

میرزایی، خون شهیدان را پاک و راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و تاکید کرد: خون پاک شهیدان همه رذالت و انحرافات را از بین می برد، شهید زمانی می آید که همه ناامید شده اند اما در تفکر حسینی عقب نشینی وجود نخواهد داشت.

 

در ادامه سرهنگ قادری، راوی دفاع مقدس به وظیفه همه آحاد جامعه در قبال عاشورا اشاره و گفت: وظیفه ما وظیفه امام سجاد(ع) است که از هر طریق قیام عاشورا را معرفی نمود و ذکر مصائب عاشورا و مظلومیت پدر خود را برای مردم تبیین کرد.

 

قادری، به وظیفه سنگین انقلاب اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده اشاره و تاکید کرد: صدها کانال ماهواره ای به صورت رایگان و شبانه روزی علیه این نظام فعالیت می کنند پس نباید زحمات ۴۰ ساله انقلاب را به راحتی از یاد ببریم.

 

وی همچنین به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداخت.