به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود؛ اولین یادواره شهدای گمنام در کوشکنار پارسیان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، اولین یادواره شهدای گمنام کوشکنار پارسیان برگزار می شود.

حجت الاسلام رستم زاده دبیر ستاد یادواره شهدای گمنام کوشکنار در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و دهه محرم، ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید گمنام کوشکنار، اولین مراسم معنوی یادواره شهدای گمنام این شهر با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم برگزار می شود.

 

رستم زاده، از عموم مردم خصوصا خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان دعوت کرد تا با حضور در این مراسم، باعث هرچه باشکوهتر برگزار شدن این یادواره باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داد.

 

وی افزود: آنچه که سبب دوام و قوام انقلاب اسلامی ایران شد، همین زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا است و باید از این حرکت‌ها همواره حمایت کرد.

 

دبیر ستاد یادواره شهدای گمنام کوشکنار، با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: شهدای اسلام حق زیادی بر گردن ما دارند که باید این قدردان آنها باشیم.

 

رستم زاده خاطر نشان کرد: امروز اگر ما امنیت و آسایش داریم به خاطرشهدای عزیزمان است، لذا باید همه تلاش کنند تا فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید انتقال پیدا کند و یکی از این راه ها، همین برگزاری یادواره شهدا است،

 

وی ادامه داد: در کنار این یادواره شهدا، غرفه های شهدای گمنام، پیمان با ولایت،عملیات والفجر8، جنگ نرم، سنگر فرماندهی و میدان واقعه عاشورا، آماده شده است که به دید عموم خواهد رسید.

 

گفتنی است این مراسم، ساعت 20:30 چهارشنبه پنجم مهرماه، با سخنرانی سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا و در مکان شهدای گمنام شهر کوشکنار برگزار می شود.