به مناسبت هفته قوه قضاییه؛ دیدار کارکنان دادگستری پارسیان با ائمه جمعه و جماعات پارسیان

در اولین روز از هفته قوه قضاییه، کارکنان دادگستری پارسیان با ائمه جمعه و جماعات پارسیان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ رئیس دادگستری، دادستان، کارکنان دادگستری و اعضای شورای حل اختلاف با حضور در دفاتر امام جمعه موقت پارسیان و امام جمعه اهل سنت شهر، اولین روز از هفته قوه قضاییه را گرامی داشتند.

 

حسین عباسی، رئیس دادگستری پارسیان در این دیدارها، با اشاره به سیاست قوه قضاییه در جهت تحقق شعار سال، اظهار کرد: توجه به اقتصاد و معیشت مردم، سرمایه گذاری مشروع و قانونی در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، برخورد جدی با موانع اقتصاد از جمله قاچاق کالا، مواد مخدر، احتکار، گرانفروشی از جمله مواردی است که می تواند در جهت رونق تولید موثر باشد.

 

عباسی، با اشاره به اینکه در هفته قوه قضاییه باید عملکردها و اقدامات دستگاه قضایی را برای مردم تبیین کنیم، عنوان کرد: طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی، قوه قضاییه نهادی است مستقل و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی که شامل احقاق حقوق عامه و گسترش عدل و آزادی های مشروع و نظارت بر حسن اجرای قوانین، کشف جرم و تعقیب و مجازات مجرمین و اجرای حکم و همچنین اقدام مناسب جهت پیشگیری از وقوع جرم می شود.

 

رئیس دادگستری پارسیان، در ادامه هم افزایی و همکاری با سایر قوا را لازمه پیشرفت حوزه قضایی دانست و افزود: در بسیاری از مسائل قضایی بایستی با سیاست و تدبیر برخورد کرد و از تنش های احتمالی جلوگیری شود اما همه این نکات با رعایت استقلال و اقتدار دستگاه قضایی که رکن اصلی این دستگاه است، باید صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام غلامپور امام جمعه موقت پارسیان و شیخ خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیز با تبریک هفته قوه قضاییه به کارکنان این دستگاه، از مسئولان قوه قضاییه در جهت برخورد با مفسدان اقتصادی قدردانی نمودند.

‌‌‌