به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پارسیان برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان پارسیان برگزار شد


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، خانواده معظم شهدا و برخی از ادارات در محل نیروی انتظامی پارسیان برگزار شد.

 

سرهنگ محمد رضایی، فرمانده نیروی انتظامی پارسیان در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه آغاز شد کارکنان این نیرو فعالیت‌های نیروی انتظامی را بهترین شکل برای مردم تبیین کرده اند.

 

سرهنگ رضایی، با اشاره به نام گذاری شعار پلیس مقتدر و امین مردم در هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: یک مامور نیروی انتظامی زمانی میتواند امین مردم باشد که به بهترین شکل فعالیت و خدمت گذاری کند اما اگر این اقتدار و صلابت وجود نداشته باشد خلافکاران و مجرمان برجامعه چیره خواهند شد.

 

وی، عملکرد شش ماهه نخست سال ۹۷ نیروی انتظامی را در پارسیان برشمرد و تصریح کرد: در زمینه مبارزه با سوداگران مرگ نسبت به سال گذشته کشفیات ۴۵۰ برابر شده است که این امر نشان از جدیت پلیس در برخورد با مواد مخدر است.

 

فرمانده نیروی انتظامی پارسیان ادامه داد: کشفیات کالای قاچاق ۱۳۰ درصد افزایش داشته و همچنین تلفات جاده ای و خسارت های مالی ناشی از آن نیز ۴۰ درصد کاهش یافت که نشان می دهد فعالیت پلیس در جهت ایجاد نظم در شهرستان مناسب بوده است.

 

در ادامه عباس میرزاد، فرماندار پارسیان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمانی است مسلح در اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و زیر مجموعه وزارت کشور و هدف از استقرار آن ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

 

میرزاد، کشور، استان و شهرستان را خانواده و مجموعه ای بزرگ دانست که نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت آن کوشا بوده و توانسته آسایش و آرامش را در جامعه برقرار نماید.

 

رئیس شورای تامین شهرستان پارسیان، با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در جامعه افزود: مردم شکل حاکمیت را در چهره نیروی انتظامی و برخورد آنها می بینند و برای مردم جزئیات مهم نیست نیروی انتظامی به عنوان یک بخش بزرگ حاکمیت و نظام برای مردم اهمیت دارد به این ترتیب است که اخلاق و رفتار حرفه ای در کارکنان این نیرو باید سرلوحه قرار گیرد.

 

حسین عباسی، رئیس دادگستری پارسیان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا دستاوردهای این نیرو را تبیین کنند و از سوی دیگر مردم برقراری نظم و امنیت و آرامش را در جامعه مشاهده نمایند.

 

عباسی، با تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی در جامعه گفت: اقتدار نیروی انتظامی همیشه در سخنان رهبر معظم انقلاب متبلور است که اگر جرمی به وقوع پیوست با اقتدار با آن برخورد شود و این اقتدار تفاوت آشکاری با خشونت و سختگیری دارد که در عین قدرت با تواضع با مردم برخورد شود.

 

رئیس دادگستری پارسیان همچنین با تاکید اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم خاطرنشان کرد: اینکه منتظر باشیم حادثه ای رخ دهد و بعد بخواهیم با هزینه‌های این جرم را اصلاح کنیم نادرست است و باید فعالیت ستاد پیشگیری از وقوع جرم خود را نشان داد تا کاهش جرم را به عینه در جامعه مشاهده کنیم.