به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت؛ از ۵۰ کارمند نمونه ادارات پارسیان تجلیل شد

به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی، از ۵۰ کارمند نمونه ادارات پارسیان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، امام جمعه اهل سنت شهر و مسئولین ادارات پارسیان برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با تبریک هفته دولت، گفت: قرار گرفتن هفته دولت در میان اعیاد قربان و غدیرخم حامی از میام هایی است که امیدواریم به زودی از پیچ اقتصادی که مردم گریبانگیرش شده اند عبور کنیم.

میرزایی، با اشاره به ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ ایران اسلامی، اظهار کرد: خیلی ها در عرصه خدمتگزاری بودند و آمدند اما نتوانستند همانند شهیدان رجایی و باهنر ماندگار شوند زیرا نوع خدمتگزاری آنها برای نظام اسلامی بود.

امام جمعه پارسیان، با تبریک روز کارمند، تصریح کرد: مردم در یک مشکلات اقتصادی بسیار سختی قرار گرفته اند و وقتی به اداره ای مراجعه می کنند نباید بداخلاقی بی احترامی ببینند و باید توسط کارکنان ادارات تکریم شوند.

در ادامه شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در برهه ای خاص از زمان قرار گرفته ایم و مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه ایجاد شده و می طلبد مسئولین آنطور که شایسته نظام مقدس اسلامی است مشکلات را برطرف کنند.

شیخ خنجی، به صبر و تحمل در برابر مشکلات اشاره کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام به مدت ۳ سال محاصره و تحریم شد و برای برون رفت از مشکلات هیچ زمان تسلیم دشمنان نشد و مقاومت کرد.

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، ادامه داد: در هر شرایطی باید خدمتگزار مردم باشیم، کارمندان با مردم با اخلاق و رفتار مناسب برخورد کنند تا علاوه بر مشکلات نگران این رفتارها نباشند.
 

عباس میرزاد، فرماندار شهرستان پارسیان نیز با تبریک هفته دولت و روز کارمند، بیان کرد: برای انتخاب کارمند نمونه باید شاخص هایی رعایت شود که مهم ترین این شاخص رعایت شئونات اسلامی و تکریم ارباب رجوع می باشد.

میرزاد با بیان انتقاد از برخی مدیران در انتخاب کارمند نمونه، عنوان کرد: سال آینده بر انتخاب کارمندان نمونه نظارت خواهیم نمود تا به صورت نوبتی انتخاب نشده و براساس توانمندی ها و شاخص های لازم معرفی شوند.

فرماندار پارسیان، به موضوع میز خدمت در ادارات اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران ادارات میز خدمت را جدی بگیرند و هیچ بهانه ای در کم کاری و فعال نبودن میز خدمت پذیرفتنی نخواهد بود.