به وقتش برای استقلالی‌ها کری می‌خوانیم

به گزارش پایگاه خبری پارسیان پس از هفته‌های ابتدایی که پرسپولیس به لحاظ دفاعی کاملا شکننده نشان می‌داد و به سختی می‌توانست از دروازه‌اش در مقابل حریفان دفاع کند حالا با گذشت چند هفته به نظر اوضاع بهتر از شروع فصل شده است.

با این حال محسن بنگر معتقد است که دفاع پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد و حتی نسبت به فصل قبل نیز کارایی بهتری داشته باشد. بنگر که در دیدار برابر پیکان یکی از مهره های خوب پرسپولیس به شمار می‌رفت، به شدت از رفتار برخی تماشاگرنماها در قبال رحمتی در جریان بازی گله کرد.

* با برد مقابل پیکان پرسپولیس جان دوباره گرفت و باز هم به آینده امیدوار شد؟

– بله، دقیقا همینطور است. بعد از دو باخت به سپاهان و سایپا در لیگ که انصافا هم مستحق آن نبودیم برد پیکان و قبل از آن راه‌آهن در جام‌حذفی خیلی به لحاظ روحی ما را تقویت کرد.

* یکی از اتفاقات بازی فحاشی به رحمتی بود که با واکنش‌هایی نیز همراه شد؟

– متاسفانه این عده تماشاگرنما همه جا پیدا می‌شوند. حتی بارها در اصفهان این اتفاق برای من افتاده و می‌دانم که چقدر بد و مخرب است.

* پس برای همین بعد از بازی به رحمتی دلداری دادی؟

– من و مهدی رابطه خوبی با هم داریم و در آن لحظات درکش می‌کردم. وظیفه‌ام بود که او را دلداری بدهم و به نوعی از او عذرخواهی کنم.

* البته آن بازی یک حاشیه مهم دیگر هم داشت که اعتراض صادقیان به تعویض بود. در این باره چه نظری داری؟

– صادقیان جوان است و در آن لحظه فشار زیادی رویش بود. دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است اما امیدوارم حمیدخان او را ببخشد چرا که با اندازه کافی پرسپولیس مشکل و حاشیه دارد.

* فکر می‌کنید درخشان او را ببخشد؟

– راستش نمی‌دانم فقط امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

* با توجه به نزدیکی دربی شرایط پرسپولیس را برای این دیدار چطور می‌بینی؟

– فعلا که تمرکز‌مان روی بازی با گسترش فولاد است و تا داربی خیلی وقت داریم. خوشبختانه روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود و با این روال می‌توانیم دوباره به جمع مدعیان برگردیم.

* بازی با استقلال را چطور می‌بینی، می‌توان روی برد پرسپولیس حساب کرد؟

– تجربه می‌گوید که نباید در مورد این بازی پیش‌بینی کرد. باید دید شرایط دو تیم برای آن بازی چگونه است.

* یعنی نمی‌خواهی برای آبی‌ها کری بخوانی؟

– فعلا که زود است. به موقع‌اش برای استقلالی‌ها کری هم می‌خوانیم.

* پرسپولیس امسال چقدر شانس قهرمانی دارد؟

– پرسپولیس همیشه مدعی است و هیچ تیمی نمی‌تواند این واقعیت را نادیده بگیرد. ما اوضاع خوبی در جام‌حذفی داریم و در لیگ هم با یکی، دو برد می‌توانیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی محسوب شویم. به هر حال امسال باید در هر سه جام نشان دهیم که قدرت لازم را برای دفاع از اعتبار پرسپولیس داریم.