بیش از ۲۲۰ هزار مسافر وارد جزیره قشم شدند

 

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم گفت: از 25 اسفند 92 تا پایان سومین روز از فروردین ماه جاری، افزون بر 220 هزار مسافر از اقصی نقاط میهن اسلامی وارد جزیره قشم شدند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، فرزین حقدل در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طی هشت روز گذشته 220 هزار و 83 مسافر از نقاط مختلف کشور و از طریق مسیرهای هوایی، زمینی و دریایی وارد جزیره زیبای قشم شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مسافران جزیره قشم توسط خودور شخصی به این جزیره سفر کرده اند، ادامه داد: 161 هزار و 766 مسافر از طریق اسکله لافت و توسط 37 هزار و 908 دستگاه انواع خودرو به جزیره قشم سفر کرده اند.

به گفته قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم، 53 هزار و 489 مسافر جزیره قشم طی مدت یاد شده از طریق اسکله شهید ذاکری و 6 هزار و 828 مسافر هم از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره شده اند.

وی با اشاره به نوع اسکان مسافران جزیره قشم، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی علاوه بر اسکان در اماکن اقاکنی شامل هتل و هتل آپارتمان ها و میهمانپذیرها، با نصب 83500 چادر رنگارنگ مسافرتی، چهره شهر قشم را دگرگون کرده اند.

جزیره قشم در جنوب ایران با ظرفیت بالا در حوزه گردشگری و بازار مناسب خرید، همه ساله میزبان انبوه میهمانان و مسافرانی است که از اقصی نقاط میهن اسلامی به این جزیره زیبا سفر می کنند.

منبع هرمز