تامین اجتماعی به فکر خدمات پایدار برای بازنشستگان باشد

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،’محمد حسین فرهنگی ‘ روز دوشنبه همزمان با عید غدیر در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران آذربایجان شرقی اظهار کرد: مدیریت منابع می تواند این هدف را برای سازمان محقق سازد .

وی بابیان اینکه اگر با آینده نگری تصمیم گیری نشود تامین اجتماعی دچارمشکل خواهدشد، افزود: مدیریت بر روی داشته ها، ایجاد درآمدهای پایدار و پیش بینی های لازم درشرایطی که جمعیت بازنشستگی کشور درحال افزایش است،می تواندسازمان را به آینده امیدوار سازد .

فرهنگی خاطر نشان کرد: استفاده از امکانات بنگاه های سودده به خصوص بنگاه های نفتی موجب تقویت درآمدهای پایدار سازمان تامین اجتماعی می شود .

وی با اشاره به اقدامات گذشته مجلس و تامین اجتماعی در خصوص بیمه اظهار کرد: بیمه کارگران ساختمانی، باربران ، قالیبافان ، رانندگان در شرایطی که این اقشار از آینده خود نگران بودند،از اقدامات معقولانه بوده است .

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به تراکم بیماران در بیمارستان های آذربایجان شرقی علت تعلل در ساخت بیمارستان مصوب تبریز را جویا شد.

فرهنگی با تاکید بر عملی شدن ساخت بیمارستان مصوب در تبریز اظهار کرد: زمین این بیمارستان آماده تحویل است اما برای تحویل گرفتن آن اقدامی نمی شود .

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین بر استفاده از مدیران بومی در مراکز و موسسات تولید دارو در شهرستان تبریز نیز تاکید کرد .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی نیز دراین مراسم گفت: خدمت به مردم در عرصه های مختلف با هدف به تعالی رساندن کشور و جامعه رسالت شرعی است .

‘محمدتقی پاکزاد’ خدمت به بازنشستگان و سالمندان را ازجمله این خدمات دانست و افزود: باید از گنجینه تجربیات بازنشستگان استفاده کنیم .

وی افزود: ایام بازنشستگی باید ایام انتقال تجربیات به نسل جوان باشد که هنوز این موضوع در کشور نهادینه نشده است .

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: تعامل مناسب سازمان از جمله با مجلس موجب بهبود وضع و شرایط بازنشستگان شده است .

‘رحیم اردلان’ اظهارکرد: احیای معاونت فرهنگی با رویکرد تعامل و تکریم بازنشستگان از جمله اقدامات موثر سازمان می باشد .

وی افزود: بر این اساس تامین اجتماعی از حاشیه به مسیری برگشته که در واقع مسیر خدمت رسانی به مردم است .

اردلان گفت: گشایش هشت شعبه بیمه تامین اجتماعی در آذربایجان شرقی، اخذ مجوز ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های عجب شیر و هشترود از جمله خدمات اداره کل تامین اجتماعی استان در یکسال گذشته است .