تا من هستم در پرسپولیس شب زنده‌داری نداریم/ رئال‌ را مثل نیزه کرده‌اند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حرف و حدیث های اخیر مبنی بر شب زنده داری بازیکنان این تیم در اردوی کیش تاکید کرد: همیشه پشت سر پرسپولیس از این حرف‌ها وجود دارد ولی تا زمانی که من در پرسپولیس هستم از شب زنده‌داری خبری نیست.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر کارگر بنه‌گز بوشهر که بعد از ظهر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: این بازی در جام حذفی است و با تیمی مصاف داریم که شناخت آنچنانی از آنها نداریم اما آنها انگیزه‌های زیادی برای بازی با تیم بزرگ پرسپولیس دارند. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم و با تمام قوا برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در خصوص اینکه طرفداران پرسپولیس انتظار یک برد پرگل را در این بازی دارند، بیان کرد: البته طرفداران همیشه برد می‌خواهند و ما هم دنبال برد هستیم تا برنده شویم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم. برنامه ما این است که با یک برد خوب به دور بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره برد پرگل حریف این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: در هر صورت ما این تیم را دست کم نمی‌گیرم چرا که هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد از انیگزه‌‎های زیادی برخوردار است. آنها به دنبال این هستند که بهترین بازی خود را ارایه کنند و می‌دانیم که این بازی خطرناک است بنابراین سعی می‌کنیم که منطقی و حساب شده بازی کنیم.

درخشان درباره بازیکنان محروم و مصدوم این تیم در بازی روز پنحشنبه خاطرنشان کرد: ما در این بازی طبق معمول محروم و مصدوم زیاد داریم. علی عسگری، دغاغله و نوروزی مصدوم همیشگی هستند و ماهینی هم محروم است که به این بازی نمی‌رسد. اومانیا هم که به کشورش برگشته بود هم امشب بر می‌گردد و برای بازی فردا به همراه نداریم.

از سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص بازی کردن پیام صادقیان در این دیدار پرسیده شد که وی پاسخ داد: پیام صادقیان آنطور که من شنیدم می‌تواند بازی کند. محرومیت وی از ساعت 24 امشب پایان می یابد و او می‌تواند بازی کند.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به سوالی که اینگونه عنوان شد ” چرا این روزها فوتبالیست ها دوست دارند هنرمند شوند” گفت: این خارج از بحث فنی ما است و لزومی نیست که پاسخ بدهم.

درخشان درباره این که حاشیه های اخیر چه تاثیری روی کیفیت این تیم خواهد گذاشت، عنوان کرد: من به آن صورت وارد این مقوله نمی شوم چرا که بحث مدیریتی است ولی یادمان نرود آمدن رئال به تهران نشان می‌دهد که ایران فوتبال بزرگی دارد و بر خلاف تبلیغاتی که در خارج از ایران است آرامش در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: جهانی بودن رئال مادرید اعتبار فوتبال ایران را نشان می‌دهد. این موضوع نه تنها که در کشور ما بلکه برای خیلی دیگر کشورها مهم است چرا که رئال در تمام کشورها طرفداران زیادی دارد. بحث دیگر اینکه در عرصه بین‌الملل برای ایران اعتبار به دنبال دارد. بازیکنان ما باید از این حیث به فوتبال نگاه کنند. ما حتی اگر نتیجه را وگذار کنیم افتخارش این است که بعد از انقلاب یک تیم بزرگ به ایران آمده و نشان از اقتدار ایران است و اگر استقلال یا هر تیم دیگری این کار را انجام دهد نیز نشان این کار ارزشمند خواهد بود.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اما برخی‌ها به قدری این کار را نیزه کرده‌اند و می‌خواهند آن را در چشم پرسپولیس فرو کنند که باور کردنی نیست. آیا غیر از این است که تیم‌های دیگر به ایران نمی‌آیند و حتی وقتی دعوت می‌کنند با ترس و لرز می‌آیند؟ حتی زمانی که بایرن مونیخ به تهران آمده بود حرف و حدیث زیاد بود و همه می‌گفتند که مردم ایران اسلحه به دست هستند در حالی که آنها آمدند و با مهمان نوازی رفتند. ما باید تبادل نظر با دیگر کشورها را در دستور کار داشته باشیم.

از درخشان درباره بازی تیم ملی با تیم دوم بنفیکا پرسیده شد که بیان کرد: من در جایگاه سرمربی تیم ملی نیستم و ایشان باید پاسخ بدهند که آیا با بنفیکار بازی کردیم یا با تیم دیگر. همه به دنبال این هستند که به تیم ملی کشور خود کمک کنند. فدراسیون به ما گفت که لیگ در این تاریخ تعطیل است و ما هم اطاعت کردیم و پذیرفتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه چرا مسئولان این باشگاه تمایلی برای بازی با اتلتیکو مادرید نشان ندادند گفت: من هم موافقم ولی این پیشنهاد بعد از برنامه رئال مادرید به دست آمد ولی یک میلیون و پانصد هزار دلار خواست که بعید است تیمی در لیگ برتر بتواند این پول را پرداخت کند. ما خیلی دنبال این ارتباط نبودیم ولی در خصوص رئال هنوز کسی نه از جزییات آن می‌داند و نه رقم آن مشخص است.

وی در خصوص پیوستن پولادی به تیم الشحانیه قطر تصریح کرد: پیوسنن پولادی به طور رسمی به الشحانیه را به دو شکل نگاه می‌کنیم. فدراسیون فوتبال این بازیکن را آزاد اعلام کرد و دوم او با تیم قطری قرارداد بست. کسی که پرسپولیس را دوست دارد می‌تواند در این تیم بماند

درخشان درباره شب زنده داری بازیکنان این تیم در اردوی کیش گفت: هر کسی یک نگاهی دارد و هر کسی یک طوری به این قضیه برخورد می‌کند. یک فردی می‌گوید که شنیدیم بازیکن تا این موقع شب در اسکله بوده است ولی شما خاطرجمع باشید که نظم و انضباط همیشه در اولویت است. از این حرف و حدیث‌ها همیشه پشت سر پرسپولیس است. تا زمانی که من هستم شب زنده داری در پرسپولیس نداریم. اگر کسی بیرون رفته من مرخصی دادم.