تا کی مردم پارسیان کپسول گاز از این طرف به آن طرف ببرند؟/ الحاق پنج روستا از اشتباهات است

 

IMG_6336-100x100

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه چرا پارسیان کانون دغدعه منطقه شده است، اظهار کرد: تا کی مردم این منطقه کپسول گاز از این طرف به آن طرف ببرند، تا کی …

 

به گزارش پایگاه خبری پارسیان،حجت الاسلام هادی میرزایی امروز در مراسم استقبال از نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: پارسیان پشتوانه فرهنگی ومذهبی بالایی دارد جوانانی سرشار از علم وادب ومعرفت و دارای پتانسیل های زیادی می باشد.که یکی از آنها همین جوانان هستند.

 

وی افزود: پارسیان خط مقدم انقلاب توی این منطقه می باشد، وکم توجهی یا به عبارتی بی توجهی به این خطه عوارض فوق العاده بدی دارد پس مسئولین باید پیگیر این مسائل باشند.

 

حجت الا سلام میرزایی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما باید مراقب باشیم دشمنان بین ما مسلمانان تفرقه نیاندازند باید تمکین به قانون داشته باشیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در پارسیان خطاب به مسئولان گفت: غرب پارسیان عسلویه قراردارد که همه ی دنیا آنرا می شناسند در جنوب آن لاوان قرار دارد ودر شمال هم به چاههای تابناک وصل می گردد با این همه منابع چرا جوانان این شهرستان بیکار هستند من از شما مسئولان خواستارم به این مشکلات رسیدگی نمایید.

 

 

وی تصریح کرد: مساله الحاق مساله جدی می باشد مسئولان استانی باید بفکر مردم باشند تا الان هیچ فردی دغدغه این شهرستان را نداشت چطور یک دفعه همه دست به کار شدند ما در بحث عسلویه فقط از ضایعات ان بهره می بریم از چا های تابناک همچنین همه شهرهای اطراف سود می برند ما چرا نمی بریم.

میرزایی اضافه کرد: صنایع انرژی بر چرا ینگونه مانده است کشورهای عربی مانند عمان بعد از ما کارصنایع انرژی بر خود را شروع کرد نه خاک دارد نه نیروی انسانی ولی ما همه چیز داریم وباید اینگونه جوانان بیکار در این منطقه داشته باشیم این هم دست همت شما مسئولان کشوری را می بوسد که به فکر جوانان این منطقه باشید.

هنوز مصوبات قبلی حل نشده است

میرزایی اذعان کرد: شما می گویید باید صنایع انرژی بر مستقل باشد اما چه تضمینی می دهید که از نیروی بومی استفاده گردد چه تضمینی می دهید که مشکلات حل می گردد وراه اندازی می شودشما این را درست کنید بعد بگویید مستقل می شویم شرکت فولاد فاز اولش 12 هزار نیرو می خواهد تا جایی که نیروی بومی بیکار هست چرا از نیروی غیر بومی استفاده گردد.مسئولان عزیز اگر این تضمین را میدهند بسم الله نمی توانند اعلام کنند ،نباید با احساسات این مردم وجوانان بازی کنند.

 

 امام جمعه پارسیان اظهار داشت: چند حلقه چاه در اطراف این شهرستان قرار دارد خصوصا تابناک چرا نسبت آن را شهرستان پارسیان نمی دهند ، چرا پارسیان کانون دغدعه منطقه شده است،این پارسیان ظرفیت آن اینقدر بالاست که می تواند منطقه تجاری شود و با مناطق دیگر رقابت کند.

بعضی از دوستان به نیابت از مردم تصمیم نگیرند

 

حجت الا سلام میرزایی از نماینده ویژه رئیس جمهور خواست تا به مصوبات سفرهای قبلی دولت رسیدگی کنند هنوز مصوبات قبلی حل نشده است تا کی مردم این منطقه کپسول گاز از این طرف به آن طرف ببرند تا کی باید منتظرباشیم کلنگ بزنید وبروید،آقایان مسئولین محترم اگر می خواهید پارسیان برای همیشه برای شما بماند بیاید ببینید، ما معتقدیم الحاق پنج روستا از اشتباهات است.

وی در پایان گفت: بعضی از دوستان نباید به نیابت از مردم تصمیم بگیرند اختلاف در راس کل شهرستان خیلی کم است فارغ از تعصبات قومی بپرسید مردم نسبت به مساله الحاق چه نظراتی دارند بجای این مسائل مشکلات شهرستان را پیگیر باشید خصوصا مساله سیل که هر ساله به خانه های مردم این شهرستان خسارات زیادی وارد می کند .