تجمع اعتراض آمیز دانشجویان شهرستان پارسیان/ قطعنامه اتحادیه اروپا کاملا” حساب شده از سوی غرب است

تجمع دانشجویان جهت محکوم کردن قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا شنبه شب با حضور امام جمعه پارسیان، معاونت فرمانداری، بخشداری و جمعی از علما، اساتید و هنرمندان و دانشجویان  در سالن کوثر پارسیان برگزار شد.

IMG 7623 300x199 تجمع اعتراض آمیز دانشجویان شهرستان پارسیان/ قطعنامه اتحادیه اروپا کاملا حساب شده از سوی غرب است           IMG 7624 300x199 تجمع اعتراض آمیز دانشجویان شهرستان پارسیان/ قطعنامه اتحادیه اروپا کاملا حساب شده از سوی غرب است

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، حجت الاسلام هادی میرزایی، امام جمعه شهرستان پارسیان اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است، بدون اینکه کسی از جوانان بخواهد در این مورد کاری بکنند خودشان احساس مسئولیت نموده و بصورت خود جوش این همایش را سازماندهی کردند.

 وی در ادامه بیان کرد: میرزایی قطعنامه اتحادیه اروپا را دخالت آشکار در امور داخلی مملکت و اینکه در گرماگرم مذاکرات چنین قطعنامه ای صادر می شود را موردی کاملا” حساب شده از سوی غرب عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان پارسیان بیان کرد: استکبار همیشه در پی تسلط به این آب و خاک بوده و اکنون نیز با این حرکات قصد بازگشت به گذشته و سلطه کشیدم مردم کشور و ادامه چپاولگری دارد و استکبار نمی تواند خوی چپاولگری را از خود دور کند.

میرزایی گفت: استکبار همیشه هدفش زور گویی و القا کردن  استانداردهایی بوده که فقط بدرد خودشان می خورد نه ما که اساس کار و ایده ئولوژی مان پیامبر، قرآن و احادیث ائمه علیهم السلام است.

صفایی، معاون فرمانداری پارسیان نیز طی سخنانی اظهار کرد: استکبار همیشه هدفش منحرف نمودن انقلاب از مسیر اصلی آن بوده و هست که به حول و  قوه الهی این انقلاب خدایی ست و ذات اقدس حق تعالی از آن حفاظت می کند.

وی گفت: استکبار جهانی هنوز ستون اصلی انقلاب که همان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و پشتوانه مردمی ست را درک نکرده است.

صفایی افزود: جنگ تحمیلی، فتنه88 و تحریمها هر آنچه بوده که استکبار می توانست انجام دهدو انجام داد و به نتیجه ای نرسید. واکنون با طرح این قطعنامه حمله جدیدی برای ضربه زدن به انقلاب در آستین دارد.