تحویل ۶دستگاه ماشین آلات آتشنشانی ، حمل زباله و لودر به دهیاران پارسیان

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از هرمز  رضا پوربابائی فرماندار شهرستان پارسیان از تحویل ماشین آلات دهیاریها که با همت و تلاش دکتر جادری استاندار هرمزگان و مدیرکل امور روستایی توانسیم  این ماشین آلات را دریافت کنیم

پوربابائی با اشاره تلاش های استاندار هرمزگان و دولت  برای رفع مشکلات روستاها و با اشاره به نقش مهم دهیاری ها به عنوان نماینده دولت در روستاها، گفت: نقش دهیاران در توسعه و عمران روستاها بسیار مهم و تاثیرگذار است .

فرماندارپارسیان با تاکید بر تلاش دهیاران در راستای درآمدزایی برای روستاها، بیان داشت: دهیاران درراستای خدمات عمومی مردم و کارهای عمرانی روستاها ابتکار عمل به خرج داده و با اجرای پروژه های اقتصادی در آبادانی هر چه بیشتر روستاها تلاش کنند.
پوربابائی با اشاره به سخنان استاندار هرمزگان با تاکید بر تجهیز دهیاری ها، بیان داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای توانمندسازی دهیاران استفاده کرد و در این مسیر حتی کسب تجربه از دهیاران سایر مناطق که کارهای ابتکاری اقتصادی و درآمدزا برای روستاها انجام داده اند، نیز می تواند مورد توجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم از ماشین آلات تحویل داده شده در جهت خدمت رسانی وعمرانی بهتر به مردم شریف روستایی، استفاده بهینه شود و همچنین کارهای عمرانی در حد توان انجام گیرد.

این تجهیزات شامل خودرو آتش نشانی روستای عمانی، حمل زباله(ایسوزو) روستای فومستان ، لودر روستای حمیران و خودرو زباله (نیسان ) روستاهای( ستلو ، مغدان ، بهده) که طی آیینی با حضور استاندار هرمزگان دکتر جادری و معاونین و فرمانداران و بخشداران ، دهیاران استان در بندر عباس در اختیار دهیاران قرار گرفت.

پوربابائی در پایان از زحمات و تلاش های استاندار هرمزگان ومدیرکل روستایی استانداری تقدیر تشکر بعمل آوردند.