ترک اردوی تیم ملی توسط عبدولی موجه بوده است

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، نادر شکری در خصوص ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی توسط سعید عبدولی و احضار وی به کمیته انضباطی گفت: یکی از وظایف کمیته انضباطی رسیدگی به امور انضباطی ورزشکاران، مربیان و داوران است. هفته گذشته گزارشی را در خصوص عبدولی دریافت کردیم که این عمل می‌تواند علل مشخص یا نامشخص داشته باشد که برای روشن شدن قضیه اقدام به احضار عبدولی برای بررسی بیشتر کردیم.

وی ادامه داد: طبق روال هرگونه موضوع انضباطی را زیر ذره‌بین قرار خواهیم داد، اما با بررسی که کردیم به نظر می‌رسد علت ترک اردو توسط عبدولی موجه بوده است، اما عبدولی باید به کمیته انضباطی بیاید و دلایل خود را توضیح دهد.

شکری در خصوص عدم تمایل عبدولی به حضور در کمیته انضباطی و تلقی بد از احضار به این کمیته گفت: کمیته انضباطی شامل حل اختلاف‌ها و تشویق‌ها هم می‌شود و منظور تنها برخورد نیست بلکه هدف برقراری نظم است. می‌خواهیم بدانیم چه مسائلی موجب ترک اردو از سوی عبدولی شده است. نوع برخورد کمیته انضباطی هم باید صریح باشد. همچنین هم وظیفه داریم اگر مشکلی از نظر قضایی برای عبدولی به عنوان عضوی از فدراسیون کشتی وجود دارد در این زمینه به او کمک کنیم.

شکری در پاسخ به این سؤال که آیا آرای صادرشده در این کمیته در راستای اهداف فدراسیون است یا براساس عدالت حکم صادر می‌شود؟ گفت: شروع به رسیدگی در کمیته انضباطی با یک گزارش آغاز می‌شود. تمام اعضای کمیته انضباطی کاملاً مختار و آزاد هستند و آرا براساس مبنای حقوقی صادر می‌شود.