تصادف در پارسیان؛ بریدگی های غیر قانونی بلای جان رانندگان/ رانندگانی که قانون را دور می زنند

روزانه در سطح شهر پارسیان تصادف هایی رخ می دهد که بیشتر آنها به علت عدم رعایت قانون و قانون گریزی از برخی رانندگان می باشد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ رعایت قانون و بهره گیری از فرهنگ رانندگی در هر شهر و دیار لازم است تا دیگر رانندگان و راکبین موتور سوار بتوانند در آرامش و امنیت تردد نمایند.

 

با افزایش خودروهای سطح شهر ترافیک هایی در شهر به وجود می آید و گاها نیز مشاهده می شود که پیدا کردن جای پارک در برخی خیابان ها، رانندگان را با مشکل مواجه می سازد.

 

اما تصادف هایی روزانه در سطح شهر به وجود می آید که انگار بیش از حد خود است و این را باید در عدم رعایت قانون از سوی برخی رانندگان خواند که با دور دیدن چشمان پلیس، قانون را زیر پا می گذارند و خود و دیگران را به خطر می اندازند.

 

یکی دیگر از عوامل به وجود آورنده این تصادفات، وجود برخی بریدگی هایی است که بدون هرگونه علائم، رانندگان را جهت سریعتر رسیدن به مقصد مصمم می کند.

 

از جمله این بریدگی ها، در بلوار شهدای گمنام و در جوار شهدای گمنام است که رانندگان خودرو و راکبین موتور سیکلت برای رسیدن به بلوار ولیعصر(عج) خود را از این بریدگی به جاده خاکی می رسانند و غافل از اینکه رانندگانی که به سرعت مسیر بلوار شهدای گمنام به سمت میدان شهدای گمنام را طی می کنند، با دید کم خصوصا در شب، خطراتی را برای آنها فراهم می آورند.

 

این بریدگی تاکنون تصادفات زیادی را برجای گذاشته که در تازه ترین حادثه، برخورد یک دستگاه ۲۰۷ با موتورسیکلت بود که به علت عدم رعایت قانون از سوی راننده خودرو، موتورسیکلت واژگون شد و راکب آن با خوش شانسی جان سالم به در برد.