تغییرات قابل تأمل در ایزوایکو و واکنش استاندار هرمزگان

از چندی پیش، تغییرات و اتفاقاتی در مجموعه کشتی‌سازی ایزوایکو صورت گرفته که جای تأمل بیشتری دارد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، در نخستین روزها از سال جاری، سازمان گسترش در اقدامی قابل تأمل یکی از اعضای بومی هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) را برکنار و فرد دیگری را به جای وی […]

url 300x225 تغییرات قابل تأمل در ایزوایکو و واکنش استاندار هرمزگان

از چندی پیش، تغییرات و اتفاقاتی در مجموعه کشتی‌سازی ایزوایکو صورت گرفته که جای تأمل بیشتری دارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، در نخستین روزها از سال جاری، سازمان گسترش در اقدامی قابل تأمل یکی از اعضای بومی هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) را برکنار و فرد دیگری را به جای وی منصوب می‌کند.

علت این اقدام مشخص نیست اما اگر نگاهی گذرا به پیشینه این شرکت داشته باشیم، متوجه می‌شویم که با روی کار آمدن نیروهای بومی در مجموعه ایزوایکو، این مجموعه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

عبدالرضا ناطق، معاون سابق برنامه‌ریزی استانداری هرمزگان، عضو سابق هیئت مدیره این شرکت بوده که با تصمیم سازمان گسترش یک نیروی غیربومی و مرکزنشین و در واقع، یک نیروی پروازی جای وی را گرفته است.

نکته قابل تأمل دراین اقدام این است که معاون مالی بیمه ایران به عضویت هیئت مدیره ایزوایکو در آمده و جالب‌تر آن که این تغییر در شب عید اتفاق افتاده است و حتی اطلاع‌رسانی شفافی دراین زمینه صورت نگرفته است.

این مسئله نارضایتی استاندار را به دنبال داشته و جاسم جادری بعنوان نماینده عالی دولت در استان، طی نامه‌ای گلایه‌آمیز به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تجدیدنظر دراین خصوص شده است.

استاندار هرمزگان دراین نامه، روندهای اینچنینی را نادرست خوانده و خواستار بررسی موضوع شده است.

منبع هرمز