تهیه لباس ایزوله بیمارستانی در قرارگاه تحول امام حسن مجتبی(ع)/ بسیج برای مقابله با بیماری کرونا آستین همت بالا زده است

بسیجیان قرارگاه تحول محله امام حسن مجتبی(ع) با تولید لباس ایزوله و ماسک به مبارزه با بیماری کرونا پرداخته اند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ امام جمعه پارسیان به همراه فرمانده سپاه پارسیان از کارگاه تولید لباس ایزوله بیمارستانی و ماسک در مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله احشام بازدید کردند.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی بسیجیان در راستای مقابله با بیماری کرونا، گفت: امروز برای ریشه کن کردن بیماری کرونا همه به نوعی وظیفه داریم و حضور شما بزرگواران در این کارگاه نشان از تعهد انسانی و دینی شما نسبت به جامعه دارد.

 

وی از حرکت خودجوش برخی از صنوف شهر به منظور سلامت خود و همشهریان در تعطیلی مغازه‌ها وفروشگاههای شهر وآمادگی همه نهادها و بخش خصوصی بر همکاری بیشتر در کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین بارانی، اظهار کرد: از همه پزشکان، پرستاران عزیر و زحمت کش که عاشقانه و جهادگرانه در این خط مقدم تلاش می کنند و از همه کسانی که در عرصه تولید و تامین امکانات و وسایل مورد نیاز برای پیشگیری، کنترل، مقابله و درمان این بیماری تلاش دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی جامعه، همدلی و همکاری کلیه لایه‌های جامعه موثرترین گام در غلبه بر شرایط بحرانی است گفت: در این ایام شیوع ویروس کرونا تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و جلوگیری از گسترش آن از موثرترین مولفه‌ها است.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با بیان اینکه ۳ کارگاه تولید ماسک و دستکش در شهرستان دایر شده است، عنوان کرد: قرارگاههای تحول محله سجادیه در شهر کوشکنار، قرارگاه تحول محله صاحب الزمان(عج) چهواز و قرارگاه تحول محله امام حسن مجتبی(ع) محله احشام با اقدامی جهادی به تولید ماسک، دستکش و لباس ایزوله بیمارستانی جهت مقابله با بیماری منحوس‌کرونا پرداخته اند.

 

وی افزود: در قرارگاه تحول محله مسجد امام حسن مجتبی(ع) روزانه ۲۰۰ عدد ماسک تولید و همچنین لباس ایزوله بیمارستانی نیز جهت ارائه به شبکه بهداشت و حافظان سلامت در ورودی شهر بر این تولیدی ها اضافه شده است.