توسط استاندار هرمزگان صورت گرفت؛ افتتاح یک پروژه برای چهارمین بار/٧ هزار پارسياني صاحب گاز خانگي شدند

استاندار هرمزگان با حضور در پارسيان، پروژه سی ان جی رای برای چهارمین بار افتتاح کرد و همچنین با بهره برداری از فاز اول گازرساني به شهرهای پارسیان و دشتی، 7 هزار نفر صاحب گاز خانگی شدند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ به نقل از هرمز؛ با گذشت یک روز از هفته دولت، بالاخره مسئولان استان هرمزگان، شهرستان پارسیان را نیز در برنامه های خود قرار دادند و چند طرح مهم را افتتاح و به بهره برداری رساندند.

یکی از این پروژه هاف سی ان جی بود که بارها توسط شهرداری و مسئولان شهرستانی افتتاح و راه اندازی شده بود.

 

جاسم جادري استاندار هرمزگان در آئين افتتاح فاز اول گاز رساني به شهرهاي پارسيان و دشتي، با تبريك هفته دولت، اظهار كرد: همه آحاد جامعه براي خدمتگزاري به نظام مقدس اسلامي تلاش كنند، نظامي كه براي پايداري آن هزينه هاي زيادي پرداخت شده است.

 

جادري، تحويل پيكر شهيد حججي به نيروهاي حزب الله لبنان را باعث خوشحالي همه ملت ايران دانست و افزود: اين يك قلم از فداكاري و ايثارگري و آبياري شجره طيبه براي حاكميت اسلامي در ميان همه توطئه هاي دشمنان استكبار است.

 

وي، گازرساني به روستاهاي كشور در دولت يازدهم را 9 هزار روستا دانست و تأكيد كرد: در همه دولت هاي گذشته اين رقم ١٤ هزار روستا بوده است.

 

استاندار هرمزگان، وظيفه مسئولان را خدمت بدون منت براي مردم دانست و تصريح كرد: مسئولان وظيفه دارند بدون هرگونه منت و با الگوگيري از شهيدان رجايي و باهنر، خدمتگزار مردم باشند.

 

جادري خاطرنشان كرد: دولت به تنهايي نمي تواند همه مشكلات را رفع نمايد و در اين مسير نياز به همكاري همه مردم، نيروهاي مسلح و دستگاهها را دارد.

 

در ادامه، پروين، مدير عامل شركت گاز هرمزگان با قدرداني از مردم صبور پارسيان گفت: با توجه به کنده کاری در سطح خیابان ها و کوچه های سطح شهر، ولی شهروندان از هرگونه اعتراض و ناراحتی خودداری کردند.

 

پروین، شبکه گازرسانی به شهرهای پارسیان و دشتی را 117 کیلومتر عنوان کرد و افزود: 50 کیلومتر از این شبکه آماده شده است که امیدواریم بعد از پایان این پروژه برای 9 روستای دیگر شهرستان نیز گاز رسانی انجام شود.

 

وی گازرسانی به روستاهای کشور در دولت یازدهم را 9 هزار روستا ذکر کرد و ادامه داد: در دولت های گذشته تعداد 14 هزار روستا گازرسانی شده بود که در این دولت، 9 هزار روستا، آمار خوبی است.