توضیح سرپرست استقلال درباره درگیری‌های بازی با پدیده مشهد

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره اتفاقات پیش آمده پس از بازی با تیم پدیده مشهد توضیحاتی ارائه کرد و این درگیری‌ها را نتیجه “سوءتفاهم” دانست.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان درباره اتفاقات بعد از بازی با تیم پدیده مشهد و درگیری اعضای کادر فنی استقلال با ماموران نیروی انتظامی اظهار کرد: اول از همه باید از نیروی انتظامی و مسئولان یگان ویژه تشکر ویژه داشته باشیم که همه جوره با ما همکاری کردند. مسائل پیش آمده هم نتیجه یک سوءتفاهم بود.

وی افزود: تعدادی از اعضای کادر فنی مثل ستار همدانی، شاهرخ بیانی و ایمان عالمی قصد داشتند بعد از بازی خود را به رختکن برسانند ولی ماموران نیروی انتظامی تشخیص ندادند که این افراد مربیان استقلال هستند که این مساله باعث سوءتفاهم و تنش شد. البته با حضور من و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ این اتفاق ختم به خیر شد.

سرپرست استقلال درباره درگیری آندرانیک تیموریان با ماموران انتظامی گفت: آندو وقتی دیده بود مربیان استقلال را به رختکن راه نمی دهند جلو رفت تا این مشکل را حل کند ولی من هم جلو رفتم و آندو را کنار کشیدم و از او خواستم که دخالت نکند.
ماجدی با تکذیب دستگیری ستار همدانی توسط نیروی انتظامی گفت: واقعا برای افرادی که چنین خبری نوشتند، متاسفم. چقدر راحت با آبروی مردم بازی می شود. همدانی اصلا دستگیر نشده بود و بعد از بازی کنار من بود.

وی درباره درگیری لفظی و اختلاف امیر قلعه نویی با دکتر ستوده پزشک استقلال بر سر تعویض سجاد شهباززاده خاطر نشان کرد: بحث تعویض در اختیار سرمربی تیم است ولی وقتی سجاد زمین خورد دکتر درخواست تعویض نداشت! ایشان گفت فعلا برای چند لحظه سجاد بازی نکند و این در حالی بود که تیم حریف حمله می کرد. امیر قلعه نویی هم گفت سجاد فعلا بازی کند تا بعدا او را تعویض کنم.

سرپرست استقلال تاکید کرد: من فکر می کنم رسانه ها از روی عکس ها صحبت هایی را زیرنویس می‌کنند در حالی که این صحبت ها صحت ندارد!

ماجدی در خصوص شرایط تیم استقلال و آمادگی این تیم برای بازی مقابل تیم پارسه در جام حذفی گفت: بعد از بازگشت از اردوی ارمنستان دو بازی سنگین و خارج از خانه داشتیم که به نظر نتایجمان هم خوب بود. امیدوارم مصدومان هم زودتر برسند تا در جام حذفی موفق شویم.

وی درباره شکست تراکتورسازی از پیکان و اینکه آبی پوشان فرصت خوبی را برای صدرنشینی از دست دادند گفت: انگار قسمت نیست به صدر جدول برویم. مصدومیت ها دست از سر ما برنمی دارد و در هر بازی دو یا چند نفر از بازیکنانمان را نداریم. حنیف عمران زاده که از ابتدای فصل مصدوم بوده و آسیب دیدگی هاشم بیگ زاده هم سوغات تیم ملی است. امیدوارم با برطرف شدن این مصدومیت ها با یک تیم کامل در مسابقات حاضر شویم.