توکلیان بعد از کاندیدا شدن برای عضویت در کمیته مربیان: تا امروز هیچ حرکتی از کمیته مربیان ندیدم/ مربیان خیلی مظلوم واقع شده‌اند

توکلیان بعد از کاندیدا شدن برای عضویت در کمیته مربیان:

تا امروز هیچ حرکتی از کمیته مربیان ندیدم/ مربیان خیلی مظلوم واقع شده‌اند

تا امروز هیچ حرکتی از کمیته مربیان ندیدم/ مربیان خیلی مظلوم واقع شده‌اند

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: چون تاکنون از کمیته مربیان هیچ حرکتی ندیده‌ام تصمیم گرفتم که برای شرکت در مجمع انتخاباتی آن کاندیدا شوم.

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری پارسیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا در مورد حضورش در مجمع فردای کمیته مربیان گفت: برای عضویت در این کمیته کاندیدا شده‌ام و فکر می‌کنم چهار تا پنج نفر قرار است به عضویت کمیته مربیان درآیند.

وی ادامه داد: دلیلم برای این کار، این بود که احساس کردم این کمیته نیاز به تغییر دارد و تاکنون از آن هیچ حرکتی ندیده‌ام. اگر کمیته مربیان بابرنامه پیش برود، خیلی کارها می‌تواند انجام دهد.
نایب‌قهرمان سابق جهان تصریح کرد: مربیان کشتی خیلی مظلوم واقع شده‌اند، و جایگاه‌شان هیچ‌گاه مشخص نیست. وظیفه این کمیته باید این باشد که در کل کشور برنامه‌ریزی کند و یکی دیگر از مسئولیت‌ها باید هم‌سطح‌سازی برنامه تمرینات در کل ایران باشد. اعتقادم این است که شناسایی مربیان بااستعداد و استفاده از آنها در تیم‌های پایه، بالا بردن سطح دانش مربیان، تقدیر و قدردانی از مربیان پیشکسوت و خبر گرفتن از وضع و حال آنها از جمله کارهایی است که باید در این کمیته انجام داد.
امیر توکلیان در خاتمه عنوان کرد: اگر مسئولیتی در این کمیته به عهده بگیرم حتما به دنبال این خواهم بود که نه تنها در تهران، بلکه در تمام شهرهای ایران کلینیک‌های بین المللی برگزار کنیم.
مجمع انتخاباتی کمیته مربیان کشتی فردا (پنجشنبه) انجام خواهد شد.