جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه‌های امام خمینی دارد

فرماندار بندرعباس گفت: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد احساس می‌شود که جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) دارد.
13930216000350 PhotoA جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه‌های امام خمینی دارد
به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از هرمز، احمد مرادی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امام راحل در راستای احیای دین اسلام و آموزه‌های دینی با رهبری خردمندانه خود انقلاب را به پیروزی رساند و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حق بزرگی بر گردن ملت دارند.

وی افزود: امام خمینی (ره) یکی از شخصیت‌های بی‌بدیل و نادر بودند که توانستند انقلاب نوپا و جوان را در مقابل توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی حفظ و به سرمنزل مقصود رهنمون کنند و منزلت ایشان نزد همگان شناخته شده و بر کسی پوشیده نیست و وظیفه‌ای که ما به عنوان مسئولان کمیته‌های ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام و مدیران دستگاه‌ها بر عهده داریم بسیار سنگین است.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: شخصیت عظیم حضرت امام چون دریایی عمیق و شگرف است که قابل وصف نیست، حد و مرز هم ندارد و ارزش‌ها و تفکراتی که امروز با آن زندگی می‌کنیم نشأت گرفته از شخصیت ایشان است و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد احساس می‌شود که جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه‌های امام دارد و امروز به خوبی روشن است که تمام کشورهای اسلامی، بلکه همه مظلومین و مستضعفین عالم متاثر از اندیشه‌های ناب و الهی امام راحل هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی است که ما بتوانیم بیشتر و بهتر حضرت امام راحل و راه ایشان را به نسل جوان کشورمان و مردم دنیا معرفی کنیم.