جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان؛ وضعیت کشف کالای قاچاق در هرمزگان صعودی است/ نیروی انتظامی با کالای قاچاق در گمرکات برخورد می کند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به سیر صعودی کشفیات کالای قاچاق در استان گفت: نیروی انتظامی با کالای قاچاق در گمرکات برخورد می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی پارسیان با حضور فرمانده منطقه چهارم ندسا، جانشین نیروی انتظامی هرمزگان، فرماندار، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات پارسیان در سالن کوثر برگزار شد.

 

سرهنگ محمد رضایی فرمانده نیروی انتظامی پارسیان در این مراسم از پایان خدمت ۴ ساله خود در پارسیان خبر داد و گفت: در این مدت زمان اقدامات جدی و خوبی در زمینه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و کالای قاچاق شد.

 

وی، کشفیات مواد مخدر در این مدت زمان را بیش از ۶ تُن دانست و تاکید کرد: در زمینه کالای قاچاق نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کشف کالا داشتیم که حاصل همه این آمار و ارقام و عملکرد، احساس امنیت و آرامشی بود که نصیب مردم شهرستان پارسیان شد.

 

در ادامه سردار منصور روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا، نقش نیروی انتظامی را در جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی بدیل دانست و اظهار کرد: در نیروهای مسلح یک اصطلاحی به نام لجمن وجود دارد که لبه جلویی منطقه نبرد با دشمن را در بر می گیرد و نیروی انتظامی هم برای کشور و هم برای نیروهای مسلح همچنین نقشی را ایفا می کند.

 

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، امنیت را مقوله ای بسیار مهم دانست و تاکید کرد: امنیت یک تعریف عمیق و جامعی دارد که همانند هوا عمل می کند، اگر امنیت خدشه دار شود همان اتفاقی رخ می دهد که هوای آلوده سبب آن می شود، بنابر این باید قدردان تامین کنندگان امنیت باشیم.

 

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان، در این مراسم با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد، صحبت های زیادی هم در موضوع سازش و هم در زمینه مقاومت انجام شد اما با درسی که از عاشورا گرفته ایم راه مقاومت را ادامه می دهیم، زیرا هم سازش هزینه دارد هم مقاومت، اما هزینه سازش به مراتب بیشتر از مقاومت است.

 

بهدانی فرد، نیروی انتظامی را نوک پیکان در امنیت اجتماعی خواند و افزود: امروز دشمن نیروی انتظامی را مورد هدف قرار داده، نیرویی که در مقابل تحریک کنندگان مردم برای مقابله با نظام ایستاده، کسانی که از وضعیت کنونی اقتصادی سوء استفاده می کنند.

 

 

وی با بیان اینکه باید در قلب های مردم حضور داشته باشیم، تصریح کرد: با استفاده از ابزار و تجهیزات نظامی نمی توان بر مردم فرماندهی کرد، باید در قلب مردم حضور پیدا کرد و در جهت امنیت از مردم کمک گرفت.

 

سرهنگ بهدانی فرد، به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: طرح ناظر ۱ در جهت مقابله با کشف حجاب در خودروها کلید خورده و باید ۲۶ دستگاه با ۳۰۰ وظیفه که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به آنها محول شده، د زمینه عفاف و حجاب فعالیت کنند اما متاسفانه بسیاری از این دستگاهها کوتاهی و کم کاری می کنند.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان، وضعیت کشف کالای قاچاق را صعودی دانست و افزود: در سال ۹۶ پانصد میلیارد تومان، در سال ۹۷ نهصد میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون ۱۲۰۰ میلیارد تومان کشف کالای قاچاق داشته ایم و با استقرار نیروی انتظامی در گمرکات هرمزگان امیدواریم بتوانیم ضربه جدی به این کالاهای قاچاق بزنیم.

 

در پایان از خدمات ۴ ساله سرهنگ محمد رضایی فرمانده نیروی انتظامی پارسیان قدردانی و سرهنگ آرش بخشایی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی پارسیان معرفی شد.