جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان: سپاه و بسیج برای خدمت در تمامی بحران ها آماده هستند/ افتتاح دو طرح خدمات رسانی در پارسیان + تصاویر

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی مردم گفت: سپاه و بسیج برای خدمت رسانی در تمامی بحران ها آماده هستند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرهنگ هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به همراه هیئت همراه، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و کوشکنار و فرمانده سپاه پارسیان و رییس اداره آب و فاضلاب از قرارگاههای تحول محلات، کارگاههای تولید دستکش و ماسک بازدید و پروژه آب رسانی به روستای ستلو و کارگاه تولیدی قطعات بتنی گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی را افتتاح کرد.

 

سرهنگ امیری، از فعالیت های قرارگاه تحول محلات سپاه گفت و تاکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از وظایف قرارگاه طرح تحول محله است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی کنند و در این راه پیوند هرچه بیشتر پایگاههای بسیج و مسجد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

سرهنگ امیری، در ادامه با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: خوشبختانه قرارگاه‌های مختلفی که در سپاه پارسیان تشکیل‌شده نسبت به تهیه و تولید ماسک، تهیه بسته‌های غذایی برای افراد کم برخوردار، ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی در شهر و روستا وارد عمل شده و تا تحقق شکست ویروس کرونا پای‌کار خواهد ماند.

 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با بیان اینکه سپاه و بسیج با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به مردم در تمامی بحران‌ها هستند، افزود: موضوع اقتصادی و اجتماعی دو مقوله مهم هستند که که در این اوضاع کرونا باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد و برای مردم خدمتگزاری نمود.

 

وی، هدف دشمنان در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها را ناامید کردن مردم در حوزه اقتصادی دانست و اظهار‌کرد: نسخه شفابخش مقابله با ترفند دشمن خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق با توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی و محروم است.

 

در این دیدارها خط توسعه شبکه آبرسانی ۳۰۰ متری به روستای ستلو که توسط بسیج سازندگی سپاه پارسیان انجام شده بود و کارگاه تولیدی قطعات بتنی گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی نیز افتتاح شد.