جانشین منطقه چهارم ندسا: شهید حججی الگوی جوانان نسل چهارم انقلاب است/استقامت آزادگان فراموش شدنی نیست

جانشین فرمانده منطقه چهارم ندسا، شهید حججی را نمونه از حود گذشتگی و استقامت دانست و اظهار کرد: شهید حججی الگوی جوانان نسل چهارم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سردار میرزایی جانشین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در مراسم گرامیداشت شهید حججی که در مسجد علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، گفت: شهید حججی الگویی برای جوانان نسل چهارم انقلاب است، نسلی که جنگ را ندیده ولی در مقابل دنیای کفر سینه سپر می کند.

 

میرزایی با قدردانی از مدافعان حرو در برقراری امنیت داخلی کشور، اظهار کرد: اگر مدافعان حرم نبودند، داعش به مرزهای ما نزدیک می شد و شهادت این جوانان، از هزینه های سنگین به کشور جلوگیری کرده است.

 

وی، تشکیل حکومت داعش را خطری بزرگ برای منطقه دانست و افزود: اگر حکومت داعش تشکیل شود، سازمان ملل نیز آن را به رسمیت می شناسد و دیگر خبری از سوریه و عراق نخواهد بود ولی مدافعان حرم توانسته اند پایه های این گروه تروریستی را سست کنند و از تشکیل حکومت آن جلوگیری کنند.

 

جانشین منطقه چهارم ندسا در ادامه با تیریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: ایمان، صبر واستقامت آزادگان مثال زدنی است و عزت و سرافرازی انها در بند اسارت الگویی برای جهانیان خواهد بود.

 

میرزایی آزادگان را از عناصر افتخار آمیز تاریخ این کشور دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و دستاوردهای امروز میهن اسلامی با تکیه بر رشادت ها و دلاورمردی های آزادگان حاصل شد.

 

در پایان این مراسم نیز به همت ناحیه مقاومت سپاه شهرستان از آزادگان سرافراز تجلیل شد.