جانشین منطقه چهارم ندسا: نمایش قدرت روحیه دشمن را تضعیف می کند/هفته دفاع مقدس پیشرفت امروز ایران را رقم زد

جانشین فرماندهی منطقه چهارم ندسا با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: نمایش قدرت روحیه دشمن را تضعیف می کند و امیدی تازه را به مردم می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نشست ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرماندهی منطقه چهارم ندسا، فرمانده ناوتیپ 412 ذوالفقار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، معاون فرماندار و رؤسای برخی ادارات شهرستان در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.

 

سردار حبیب الله میرزایی، جانشین فرماندهی منطقه چهارم ندسا در این نشست با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس مصادف است با شروع یک دفاع بزرگ و یادآور ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی است که با گذشتن از جان و مال خود، امنیت را برای نسل امروز به ارمغان آوردند.

 

میرزایی با اشاره به سربلندی و افتخارات جمهوری اسلامی ایران در دنیای پیچیده امروز، اظهار کرد: همه افتخارات امروز این مرز و بوم را مدیون خون شهیدان هستیم، آنهایی که با فدا کردن جان خود، یک وجب از این خاک مقدس را به نااهلان و مزدوران ندادند.

 

وی به برگزاری هرچه باشکوهتر رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور اشاره کرد و افزود: نمایش قدرت، اثرات مثبتی دارد که می توان با این اقدام، روحیه دشمنان را تضعیف کرد و یک امید و شادابی را در دل مردم جامعه ایجاد کرد.

 

جانشین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، تغییر جنگ سخت به جنگ نرم را از حربه های دشمن دانست و تصریح کرد: استراتژی دشمن در گذشته جنگیدن و پیروز شدن بود، اما امروز دشمنان با تغییر رویه، در پی نجنگیدن، اما پیروز شدن هستند، تا بدون هرگونه خسارتی به اهداف خود دست یابند.

دنیای کفر به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، تعظیم کرد

در ادامه جاسمی معاون فرماندار پارسیان با تقدیر از رشادت ها و ایثار رزمندگان دفاع مقدس، گفت: با وجود اتحاد دنیا، علیه انقلاب اسلامی، اما رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، با اعتقاد قلبی و با گذشتن از همه وجود خود، سر دنیا را به تعظیم خود فرود آوردند.

 

جاسمی با توصیه به رؤسای ادارات شهرستان، افزود: همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، شهدائی که راه و خون امام حسین(ع) را ادامه داده بودند.

 

معاون فرماندار پارسیان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  و ترویج فرهنگ شهادت خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت، نسل به نسل به آینده سازان انتقال داده شود تا همگان بدانند که پیشرفت های انقلاب اسلامی مدیون خون خون شهداست.

 

سرگرد مؤذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارسیان نیز در این نشست به برنامه های شاخص ناحیه مقاومت در این هفته اشاره کرد و گفت: رژه حماسی 31 شهریور، غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، ویزیت رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس می باشد.