جراره اعلام کرد: سرمایه‌گذاری شستا در شهرستان میناب/ افزایش ۱۰۰ تخت به خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، ابوالقاسم جراره شب گذشته در نشستی پیرامون مسائل درمانی با اشاره به دیدار خود با با دکتر سید تقی نوربخش عضو هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، بیان کرد: در این دیدار نگرانی و دغدغه ما در امر درمان در مرکز استان و شهرستان‌های استان مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: هم اکنون در شش شهرستان استان درمانگاه تامین اجتماعی وجود دارد که فقط در شهرستان بندرلنگه به صورت دو شیفت اداره می‌شود و مقرر گردید درمانگاه شهرستان میناب نیز در سال 93 به صورت دو شیفت اداره گردد.

جراره با بیان اینکه در صورت تامین نیروی انسانی تعداد تخت‌های بیمارستان خلیج فارس از 166 به 266 ارتقا می‌یابد، گفت: با توجه به کمبود تجهیزات بیمارستان خلیج فارس مصوب گردید یک دستگاه سی.تی.اسکن خریداری و در سال 1393 مورد بهره‌برداری قرار گیرد و تامین دستگاه ام.آر.ای بیمارستان خلیج فارس نیز با توجه به اهمیت و نیاز استان در اولویت تهیه قرار گرفت.

وی در خصوص تاسیس درمانگاه‌های جدید در شهرستان‌های حاجی‌آباد و قشم گفت: ساختمان درمانگاه قشم در سال 1382 شروع شده و به اتمام رسیده است که با توجه به گذشت زمان و فرسودگی ساختمان مقرر شد درمانگاه بازسازی و نسبت به تامین تجهیزات و نیروی انسانی اقدام لازم به عمل آید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد:  در راستای راه‌اندازی درمانگاه در شهرستان حاجی‌آباد نیز مقرر شد با توجه به کمبود تعداد بیمه شده تدبیر لازم در خصوص راه‌اندازی مرکز درمانی دیده شود.

جراره در خصوص مشکلات موجود در شهرستان بشاگرد نیز بیان داشت: با توجه به تعداد پایین بیمه شده و محرومیت منطقه مقرر گردید از بیمه شدگان تامین اجتماعی فرانشیز درمانی در مرکز درمانی موجود اخذ نگردد.

منبع هرمز