جزییاتی از ترور یک پدر شهید در ایرندگان

جزییاتی از ترور یک پدر شهید در ایرندگان

جزییاتی از ترور یک پدر شهید در ایرندگان

یک منبع آگاه از جزییات تیراندازی که چهارشنبه گذشته در ایرندگان رخ داد و منجر به قتل یک مادر و فرزندش شد خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری پارسیان به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا ، این منبع آگاه اظهار داشت : شامگاه چهارشنبه گذشته چند فرد مسلح در روستای باغک ایرندگان اقدام به بستن جاده می کنند  که پس از بستن مسیر جاده جلوی خودروی پژو ۴۰۵ اسحاق ایرندگانی ( پدر شهید یعقوب ایرندگانی ) را گرفته و اقدام به رگبار به طرف وی و همراهانشان می کنند .

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود ، تصریح کرد : متاسفانه دراین درگیری دختر و نوه ی دختری اسحاق ایرندگانی با هویت ” ن ” و ” خ ” ۱۶ و ۱۸ ساله ، کشته می شوند .

وی بیان کرد : ضاربین مسلح پس از تیراندازی از محل حادثه متواری شدند و روستائیان جنازه ها را به آبادی رسانده اند .

این منبع آگاه در پایان اظهار داشت : علت این حادثه اختلافات طایفه ای نبوده است زیرا این افراد با کسی درگیری نداشته و این اقدام ، کار افراد خداناشناس وشرور می باشد ولی با این وجود جزئیات آن توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال بررسی است.

قابل ذکر است که اسحاق ایرندگانی پدر شهید یعقوب ایرندگانی بوده است که شهید یعقوب ایرندگانی یکی از فرهنگیان، رئیس شورای بخش ایرندگان ، رئیس مجتمع آموزشی ، معتمد و ریش سفید ایرندگان و مسئول پایگاه بسیج هیتکر ایرندگان بوده است که چندی پیش در مقابل اداره آموزش و پرورش خاش توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شده بود .

در همین راستا، حمید رضا پشنگ نماینده مردم خاش ، میرجاوه و نوک آباد در مجلس شورای اسلامی پیرامون ناامنی های شهرستان خاش و استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت :متولی امنیت دراستان نیروی انتظامی می باشد و متولیان تامین امنیت استان باید پاسخگو باشند که علت اصلی ورود سلاحهای غیر مجاز به استان چیست ؟

وی ادامه داد:به علت ورود سلاح به استان اکثر نزاع های و درگیری شخصی منجر به قتل می شود که این امر سبب ایجاد هرج و مرج دراستان و کشور می شود که ادامه این روند به صلاح استان نمی باشد .

پشنگ بااشاره به تذکری که چندی پیش به وزیر کشور پیرامون تامین امنیت استان داده است افزود:ما به عنوان نماینده مردم وظیفه خود می دانستیم که نسبت مشکلات مردم استان به مسئولین تذکر دهیم و مسئولین مربوطه می بایست جوابگوی مطالبات به حق مردم و نمایندگان مردم استان باشند .
انتهای پیام/