جشنی که به دعوا کشید/خواستگار قشمی کتک خورد

جوان قشمی درمراسم خواستگاری توسط مادر دختر با جارو دستی کتک خورد و از خانه بیرون شد. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان از قشم ، شب گذشته یک جوان قشمی با لباسی نو و معطر ، گل و شیرینی به دست ، با هزار امید برای رسیدن به آزروهای خود راهی مراسم خواستگاری شد که […]

جوان قشمی درمراسم خواستگاری توسط مادر دختر با جارو دستی کتک خورد و از خانه بیرون شد.

به گزارش پایگاه خبری  پارسیان از قشم ، شب گذشته یک جوان قشمی با لباسی نو و معطر ، گل و شیرینی به دست ، با هزار امید برای رسیدن به آزروهای خود راهی مراسم خواستگاری شد که به دلیل ممانعت مادر دختراین مراسم به دعوا کشیده شد و خواستگار جوان به جارو دستی مادر دختر کتک خورد.

(ک.ح) خواستگار جوان قشمی دراین باره به خبرنگارهرمزگفت : یک سال بود که برای رضایت مادر نامزادم تلاش می کردم تا این که هفته ی گذشته پدرش تماس گرفت و اجازه خواستگاری را به ما داد من که فکر می کردم مادر نامزادم رضایت داده سری خانوادم را برای رفتن به خواستگاری آماده کردم ، شب گذشته به خواستگاری رفتیم که متاسفانه تلخ ترین خاطره زندگیم در مراسم خواستگاریم رقم خورد .

وی ادامه داد : ازشب گذشته با وجود این مسئله الان یک لحظه نتوانستم بخوابم و از این که باعث شدم خانواده ام تحقیر شوند سخت در عذاب هستم.

جوان قشمی درتشریح کتک خوردن از دست مادر نامزادش در شب خواستگاری، به خبرنگار هرمز گفت : تا قبل از رفتن به خواستگاری همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه مجلس خواستگاری شروع شد بعد از 20 دقیقه حرف زدن مادردختردراتاق را بازکرد وبا جارو وارد مجلس شد و تا می توانست من را مورد نوازش قرار داد  و در آخر هم ما را از خانه بیرون کردند.

وی اولین خواستگاریش را تلخ ترین خاطره زندگی خود دانست و همچنین درادامه و یک توصیه هم کرد : چند ماهی است متقاضیان دریافت وام ازدواج با مشکل مواجه شده اند و برخی بانک‌ها نیز ثبت نام را متوقف کرده انداگر جامعه به این روال پیش رود آمار جمعیت پایین و فساد درجامعه بیشتر می شود همه باید به امر ازدواج کمک کنند نه فقط به دنبال سنگ انداختن باشند .

منبع هرمز