جشن میلاد کوثر(س) در جاسک

جشن ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) و فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره) یکشنبه با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار شهرستان جاسک برگزار شد. به گزارش خبرنگار پارسیان، عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درسالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر با ارزش های اسلام […]

جشن ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) و فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره) یکشنبه با حضور جمع کثیری از مردم ولایت مدار شهرستان جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارسیان، عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) درسالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر با ارزش های اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند. در این مراسم که در مسجد النبی یکبنی برگزار شد، امام جمعه شهرستان پیرامون مناقب و شخصیت والای حضرت زهرا(سلام الله علیها) و معرفی آن بانوی بزرگوار بعنوان الگوی زنان عالم سخنرانی کرد. حجت الاسلام جواد غلامی گفت: در بیش از شش هزار آیه قرآن افزون بر ۳۵۰ آیه درباره و برای زن است و این بدان معنا نیست که آیات دیگر برای زن نیست، آیات خطاب آنها تمام مردم است و خداوند متعال علاوه بر گفتمان عمومی، گفتمان اختصاصی با زنان دارد. وی با اشاره به این سخن پیامبر اکرم(ص) که «بهشت زیر پای مادران است» گفت: تمام انبیا آمدند تا به امت های خود یاد دهند تا با تلاش به بهشت بروند، اما به گفته رسول خدا (ص) بهشت زیر پای مادر است. غلامی نقش بانوان را درتربیت اجتماع و خانواده بی بدیل دانست وافزود: آینده کشور وحفظ سلامت وسعادت نسل های آن وپرورش وتربیت انسانها،از توانمندیهایی است که خداوند منان بر عهده ی بانوان نهاده و این امر از عهده هیچ مردی ساخته نیست.علاوه بر مساجد و اماکن مذهبی، آیین جشن میلاد در شهرستان جاسک با حضور مسوولان محلی و شرکت دوستداران خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.