جشن گلریزان،اشعه فرهنگ علوی با نگاه تحکیم بنیان خانواده

فرماندار پارسیان مشارکت اقشار مختلف مردم در جشن گلریزان و بازگرداندان زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده هایشان را نمادی از مشارکت و حس نوعدوستی جامعه دانست.

به گزارش خبرنگارپارسیان :ستاره فرماندار این شهرستان در آیین جشن گلریزان که با حضور حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان ، رئیس دادگستری ، دادستان و بخشداران ، شوراهای اسلامی شهر و روستا وجمعی از خیرین و مسوولان این شهرستان برگزار شد گفت: حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد ازاقدامات خیرخواهانه ای است که باید درجامعه ترویج داده شود.

DSC05329 300x225 جشن گلریزان،اشعه فرهنگ علوی با نگاه تحکیم بنیان خانواده

وی با اشاره به اقدام ارزشمند خیرین نیکوکار در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند گفت: این حرکت خداپسندانه علاوه بر داشتن اجر معنوی دارای ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز است.

ستاره یادآور شد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی است تا خیرین به کمک نیازمندان و افراد بی بضاعت جامعه شتافته و برای رفع مسائل و مشکلات آنان تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با بیان اینکه جشن گلریزان مطمئن ترین و موثرترین راه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است ادامه داد: در احادیث و روایات، توصیه های موکدی برای کمک به همنوعان آمده است که دراین راستا مردم خیر و نیکوکار ما مشارکت بسیار فعالانه ای داشته اند.

ستاره افزود: نیکوکاری در دین مبین اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است و هرکس که می تواند باید در این راه خیر قدم بردارد.

وی یادآور شد: زندانیان غیرعمد همواره چشم به گذشت شاکیان، کمک دولت مردان و خیران نیکوکار دارند و وظیفه ماست به این عزیزان کمک و یاری برسانیم.

فرماندار پارسیان طی این مراسم  گفت: جشن‌های گلریزان در راستای اشاعه فرهنگ علوی با نگاه تحکیم بنیان خانواده صورت گرفته است.
فرماندار شهرستان پارسیان در مراسم جشن گلریزان از همه دست اندر کاران این جشن بزرگ و معنوی که زمینه این امرخداپسندانه را در ماه مبارک رمضان و برای اولین بار در شهرستان پارسیان مهیا کردند تشکر و قدردانی کرد.

DSC05306 300x225 جشن گلریزان،اشعه فرهنگ علوی با نگاه تحکیم بنیان خانواده
ستاره یاد آور شد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز قدس و حمایت از مردم فلسطین همه ما وظیفه داریم تا  ازاین فضای ایجاد شده مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و مردم همیشه در صحنه شهرستان پارسیان در لبیک به ندای جاودانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ،امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضوری پرشکوه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد .