جشواره خلیج فارس با تاکید بر شعار صلح و دوستی برگزار می شود

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس گفت: و برنامه های جشواره خلیج فارس با تاکید بر شعار صلح و دوستی برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در نشست هماهنگی چهارمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس ضمن تقدیر از اهتمام ویژه استاندار هرمزگان برای برگزاری جشنواره خلیج فارس، […]

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس گفت: و برنامه های جشواره خلیج فارس با تاکید بر شعار صلح و دوستی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در نشست هماهنگی چهارمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس ضمن تقدیر از اهتمام ویژه استاندار هرمزگان برای برگزاری جشنواره خلیج فارس، اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس همزمان با 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس در استان هرمزگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های خوبی در این جشنواره تدارک دیده شده که از جمله برنامه های جنبی این جشنواره می توان به برگزاری همایش علمی پژوهشی خلیج فارس با محوریت جهاد دانشگاهی در بندرعباس، برپایی نمایشگاه عکس بومیان خلیج فارس در جزیره هرمز و کلنگ زنی مجتمع بزرگ فرهنگی هنری خلیج فارس در جزیره ابوموسی اشاره کرد.

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس افزود: همچنین از پنجم اردیبهشت ماه برگزاری همایش های پیاده روی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در استان هرمزگان آغاز می شود و برگزاری یادواره شهدای خلیج فارس و تشکیل زنجیره انسانی از جاسک تا پارسیان از جمله دیگر برنامه های روز خلیج فارس است.

حجت الاسلام و المسلمین مرشدی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی هنری مرتبط با خلیج فارس در طول سال نیز تدوام خواهد یافت، عنوان کرد: دبیرخانه این جشنواره در استان هرمزگان مستقر شده و برنامه های جشواره خلیج فارس با تاکید بر شعار صلح و دوستی برگزار می شود که از جمله این برنامه ها، اجرای نمایش تئاتر بومیان خلیج فارس است.

مبتکر روز ملی خلیج فارس مورد تجلیل قرار گیرد

همچنین مسعود پاکزاد سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر هماهنگی بیشتر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برای اجرای مناسب جشنواره خلیج فارس، اظهار داشت: باید با اجرای برنامه های مناسب به خوبی توطئه های صورت گرفته برای تحریف نام خلیج فارس را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: شعار امسال جشنواره خلیج فارس رساندن پیام صلح و دوستی به تمام جهان است و برنامه های روز ملی خلیج فارس مبتنی بر این شعار برگزار می شود.

پاکزاد همچنین خواستار تجلیل از مبتکر روز ملی خلیج فارس شد و بیان داشت: برای همه ما موجب افتخار است که یک هرمزگانی مبتکر روز ملی خلیج فارس است و از دبیر جشنواره خلیج فارس می خواهیم تا آقای جعفر مرادی شهدادی به عنوان مبتکر روز ملی خلیج فارس در این روز مورد تجلیل قرار گیرد.

در این نشست که با حضور 70 نفر از مدیران روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برگزار شد، شیوه های اطلاع رسانی و تبلیغات مرتبط با جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس مورد بررسی قرار گرفت.

منبع هرمز