جلسله هماهنگی وبرنامه ریزی سوم خرداد در پارسیان برگزار شد سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ هشت ساله ایران است

جلسله هماهنگی وبرنامه ریزی سوم خرداد در پارسیان برگزار شد

فرماندار پارسیان:سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ هشت ساله ایران است و همین اتفاق بود که نظر تحلیل گران نظامی دنیا را نسبت به جنگ ایران و عراق تغییر داد و پس از پیروزی ایران در آزادسازی خرمشهر ایران را پیروز جنگ می دانستند. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان جلسه هماهنگی وبرنامه […]

فرماندار پارسیان:سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ هشت ساله ایران است و همین اتفاق بود که نظر تحلیل گران نظامی دنیا را نسبت به جنگ ایران و عراق تغییر داد و پس از پیروزی ایران در آزادسازی خرمشهر ایران را پیروز جنگ می دانستند.

DSC01531 300x225 سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ هشت ساله ایران است

به گزارش پایگاه خبری پارسیان جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی گرامیداشت سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان در پارسیان برگزار شد.

پوربابایی فرماندار پارسیان ، با اشاره به حماسه سوم خرداد ماه و رشادت های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اظهار کرد : برنامه های مراسم گرامیداشت سوم خرداد ماه، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار و باید ویژه‌ برنامه‌های سالروز آزاد‌سازی خرمشهر با شکوه ویژه‌ای برگزار و حماسه سازیهای رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز به نسل جوان منتقل شود.

وی در خصوص سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ هشت ساله ایران است و همین اتفاق بود که نظر تحلیل گران نظامی دنیا را نسبت به جنگ ایران و عراق تغییر داد و پس از پیروزی ایران در آزادسازی خرمشهر ایران را پیروز جنگ می دانستند.

فرماندار پارسیان در ادامه اظهارات افزود:  افراد زیادی از این شهرستان  به خاطر دفاع از خاک خود واینکه اجازه ندهند دشمن به این انقلاب ضربه بزنددر جنگ تحمیلی شرکت کردندوباید برنامه ریزی برای تجلیل از این رزمندگان وخانواده شهدا ء صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در پایان ، ازبرگزاری همایش ومراسمات گرامیداشت گفت : در ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر   به منظور آشنایی جوانان با نقش شهدا ورزمندان همایش های زیادی  درشهرستان  پارسیان برگزار می گردد.

منبع:هرمز