انتقاد امام جمعه اهل سنت پارسیان از عزل و نصب های پی در پی/نقیبی بخشدار مرکزی و جاسمی معاون فرماندار شد

به گزارش خبرنگار پارسيان ، جلسه شوراي اداري شهرستان پارسيان به رياست فرماندار پارسيان عبدالكريم ستاره و با حضور مدير كل سياسي انتخابات استانداري و رئيس سازمان تبليغات اسلامي حجت الاسلام زندوي و امام جمعه شهرستان پارسيان حجت الاسلام ميرزايي و امام جمعه اهل سنت شهر پارسيان و مديران ادارت شهرستان و معتمدين در سالن كوثر اداره ارشاد برگزار شد .

DSC08085

 ميرزايي در خصوص ولايت حضرت علي (ع)و عيد غدير خم اظهار داشت :  ايشان به حاضرين توصيه كردند بايد دستاورده هاي غدير را به طور دقيق مطالعه كنيم تا بهتر به عمق غدير خم پي ببريم ايشان همچنين سيومين سالگرد مجموعه خدوم مجاهدان خاموش و سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبريك گفت و ايشان همچنين از آقاي حجت الاسلام حسيني بعنوان  روحاني خوب و فعال نام بردند و از خدمات حاج آقا منوچهري رئيس سابق اداره تبليغات پارسيان تقدير و تشكر كردند.

وی هچنين از خدمات چندين ساله معاون فرماندار پارسيان جناب آقاي صفائي تشكر كردو انتصاب مهندس عبدلله جاسمي بعنوان معاونت فرماندار جديد شهرستان پارسيان را تبريك گفت.

در اين جلسه ميرزايي از خدمات محمد رادمهر بخشدار مركزي كه ارتباط خوبي با مردم ، شهرداري ها و شوراها و مسئولين و دهياران و امامان جمعه و جماعات را داشتند مورد تمجيد و تشكر قرار داد و انتصاب سيد نقيبي را بعنوان بخشدار جديد بخش مركزي را تبريك گفت وبه ايشان توصيه نمود كه ديدتان خدمت گزاري به مردم باشد .

حاج احمد خنجي امام جمعه اهل سنت شهر پارسيان هم در خصوص جابجاي ها كه شبانه صورت ميگيرد و بطور مترقبه و ناگهاني صورت مشاهده مورد انتقاد قرار دادو گفت اين روش سالمي نيست و از عزل و نصب هاي پي در پي در شهرستان پارسيان گلايه كرد .

DSC0829900

 زندوي مدير كل سازمان تبليغات اسلامي استان هرمزگان هم دهه ولايت از عيد قربان تا عيد غدير خم به همه حاضرين تبريك گفت و توصيه کرد مبادا اين عيد موجب اختلاف و تفرقه باشد بلكه بايد موجب وحدت و اتحاد باشد.

ايشان به چندين محور مهم كه اساس كارشان در سازمان مي باشد براي حاضرين تشريح و تأكيد نمود از جمله ايجاد سخت افزاري در زير ساختها –  ايجادخانه هاي عالم و ساختمانهاي سازمان و خانه هاي قرآني-  واگذاري تصديگري به بخشهاي مردمي و بحث هيئت هاي مذهبي و كانون هاي فرهنگي و كانون هاي مساجد –  تعامل با دستگاههاي دولتي و مردمي و آموزش را در رأس وظيفه هايشان باشد و استفاده از ابزار هاي روز در جهت ترويج فرهنگ ديني قرار گيرد .

فرماندار پارسيان هم ضمن خوشامدگوي به مهمانان استاني از عملكرد چندين ساله بخشدار مركزي تشكر و قدرداني نمود و اعياد قربان و عيد سعيد غدير خم و تشكيل وزارت اطلاعات در چنين روزي و همچنين هفته ناجا به حافظان و مرز داران آبي و خاكي ايران زمين را تبريك گفتند و از زحمات شبانه روزي سرهنگ ندرخاني و همكاري اعضاي شوراي تامين شهرستان تشكر كردند .

مدير كل سياسي انتخابات استانداري هرمزگان گفت: در جلسه شوراي اداري از عملكرد بسيار عالي نيروي انتظامي شهرستان پارسيان و اعضاي شوراي تامين هم تشكر و قدرداني كردند و از بخشدار سابق بخش مركزي جناب رادمهر تشكر كردند و ايشان را بعنوان فردي كاردان و خدمتگزار به مردم معرفي كردند و  ايشان را توديع و بعنوان مسئول حراست فرمانداري شهرستان پارسيان و مسئول حراست هاي غرب استان را به حاضرين معرفي و آقاي سيد نقيبي را بعنوان بخشدار بخش مركزي شهرستان پارسيان انتصاب كردند . ايشان همچنين از زحمات معاون فرماندار سابق آقاي صفائي تقدير كردند و مهندس عبدالله جاسمي را بعنوان معاون فرمانداري شهرستان پارسيان را منصوب كردند و صراحتا” به آقايان جاسمي و نقيبي تأكيد كردند كه همسو با مردم و خدتمگزار مردم باشند و نسبت به مشكلات مردم رسيدگي و با سياست هاي دولت تدبير و اميد وبا همفكري فرماندار پارسيان انجام وظيفه نمايند.

در اين جلسه عبدالله جاسمي معاون فرماندار و نقيبي بخشدار مركزي شهرستان پارسيان ومحمد رادمهر مسئول حراست شهرستان هر كدام به نوبت خود سخناني را ايراد نمودند .

 فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان پارسيان و فرماندار پارسيان بمناسبت هفته ناجا به پاس عملكرد و فعاليتهاي چشم گير و بي مزد و منت سه تن از فعالان عرصه خبر شهرستان پارسيان به نام هاي قاسم گلستاني و محمد رضا كريمي و مجيد بنائي زاده با اهداء لوح تقدير و هداياي  نفيسي تقدير بعمل آوردند .