جلسه هماهنگی رزمایش مواسات در پارسیان/ آسیب دیدگان در بحران کرونا حمایت می شوند

جلسه هماهنگی رزمایش مواسات در جهت رسیدگی به نیازمندان پارسیان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ جلسه هماهنگی رزمایش مواسات در جهت رسیدگی به نیازمندان با حضور، امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس کمیته امداد، فرمانده ناوتیپ دوالفقاز۴۱۲، رئیس هلال احمر و گروههای جهادی در دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این جلسه، با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه، گفت: شاخصه اصلی این رزمایش مردمی بودن آن است که بدون دخالت مردم مسیر به درستی پیش نخواهد رفت.

 

حجت الاسلام بارانی، جامعه هدف این رزمایش را نیازمندان، دانست و تاکید کرد: خانواده ها و محلات باید درگیر این موضوع شوند و این احساس همدلی باید نمود پیدا کند که بتوانیم این ماه رمضان نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

 

وی، افزود: علاوه بر گروههایی که تحت حمایت نهادهای حمایتی هستند، گروههایی دیگری نیز وجود دارند که در مدت این بیماری دچار نیاز شده و کسب و کار خود را از دست داده و یا تعطیل شده اند و تحت این رزمایش و قرارگاه کمک رسانی خواهد شد.

 

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه این رزمایش، آمادگی برای حوادث ناگوار بعدی را فراهم می کند، اظهار‌کرد: همه سازمانها و نهادها و خیرین با برداشتن پرچم ها و عَلَم ها تحت عنوان قرارگاه مواسات فعالیت داشته باشند تا از موازی کاری دوری نماییم و خدمت رسانی مناسبی داشته باشیم.

 

در ادامه کاظم رحیمی، معاون فرماندار پارسیان، با اشاره به وضعیت کنونی دنیای درگیر بیماری کرونا، گفت: در دیپلماسی حال حاضر نام های گوناگونی از جمله ” در خانه بمانیم، فاصله گذاری اجتماعی” عنوان می شود ولی در واقعیت همان سبک زندگی اسلامی است.

 

وی، با بیان اینکه بیماری کرونا، ابعاد گسترده ای داشت، تصریح کرد: کرونا همه ما را به خودمان واداشت و ما را به اصالت زندگی اسلامی برگرداند و با همین سبک نیز شاهد شکست کرونا در آینده ای نه چندان دور خواهیم بود.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به مرحله دوم مبارزه با کرونا، گفت: یک نهضت کمک رسانی به مردم و توسط خود مردم شکل گرفته تا بتوانیم افرادی که در این بحران با مشکل مواجه شده اند را حمایت کنیم.

 

فرمانده سپاه پارسیان ادامه داد: هر‌پایگاه مقاومت بین ۵۰ الی ۱۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه خواهد کرد و در اختیار نیازمندان قرار خواهیم داد.