جلوگیری از نفوذ تحریف در واقعیات دوران دفاع مقدس یک مسئولیت همگانی است

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: اگر چه دوران دفاع مقدس ما مستند به هزاران سند خدشه ناپذیر و مشهود به شهادت هزاران رزمنده ایثارگری است اما جلوگیری از نفوذ تحریف در واقعیات دوران دفاع مقدس یک مسئولیت همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل از هرمز   سردار علی فضلی در جریان این بازدید در اجتماع گروهی از زائران راهیان نور و خادمان فرهنگی و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در یادمان والفجر هشت، طی سخنانی گفت: تلاش قرارگاه راهیان نور سپاه ایجاد تسهیلات و خدمات برای زیارت کاروان های اعزامی از سراسر کشور از مناطق یادمانی دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از این تلاش ها، تحقق زیارت با معرفت است به گونه ای که اندوخته ای از معنویت و روحانیت و معرفت به اندوخته های آنان افزوده شده باشد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین سپاه افزود: برای تحقق حضور زائران در قدمگاه شهیدان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس در دو بخش فعالیت صورت می گیرد که یک بعد آن سخت افزاری و بعد دیگر نرم افزاری است.

وی گفت: اگر چه ۹۰درصد کار برای حضور زائران سخت افزاری است اما ۱۰درصد دیگر که بخشی از آن به راویان و مدیران و متولیان امور تبلیغی و فرهنگی بر می گردد، به منزله ستون کار است و اگر به این ۱۰درصد خدشه ای وارد شود، به ۹۰درصد دیگر آن نیز خدشه وارد شده است و به عبارت دیگر، این۹۰درصد در راستای آن ۱۰درصد است.

سردار فضلی در ادامه بر اهمیت مراقبت و حساسیت همه مجموعه ها برای جلوگیری از رخنه تحریف در واقعیات دفاع مقدس، گفت: اگر چه دوران دفاع مقدس ما مستند به هزاران سند خدشه ناپذیر و مشهود به شهادت هزاران رزمنده ایثارگری است که جمع زیادی از آنان هنوز هم سفیران ارزشمند این دوران هستند اما جلوگیری از نفوذ تحریف در واقعیات دوران دفاع مقدس یک مسئولیت همگانی است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه در ادامه خطاب به راویان دفاع مقدس افزود: شما در واقع کادر ساز این انقلاب هستید و قبل از دیگران نباید اجازه رخنه کوچکترین تحریف در تاریخ دفاع مقدس را بدهید.

فضلی در بخش پایانی سخنان خود از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پذیرش مسئولیت اداره یادمان والفجر هشت تقدیر کرد و این مأموریت را بخشی از رسالت ذاتی عنوان کرد که در کنار مأموریت های تخصصی باید دنبال شود.

خاطرنشان می شود، بازدید سردار فضلی با هدف بررسی آخرین وضعیت یادمان والفجر ۸، سردار فضلی رییس ستاد راهیان نور کشور از این یادمان واقع در حاشیه رودخانه اروند رود بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی و خدماتی نیروی دریایی سپاه در این یادمان قرار گرفت.