جوانان مشارکت: مواضع ما با جبهه منحله مشارکت تفاوت دارد

مشارکت برای بازگشت دست به دامن جوانانش شد/

جوانان مشارکت: مواضع ما با جبهه منحله مشارکت تفاوت دارد

جوانان مشارکت: مواضع ما با جبهه منحله مشارکت تفاوت دارد

خبرها حاکی از آن است که جوانان حزب منحله مشارکت در حال بازسازی تشکیلات خود می باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پارسیان به نقل از دانا، خبرها حاکی از آن است که جوانان حزب منحله مشارکت در حال بازسازی تشکیلات خود می باشند.

به گزارش دانا  اعضای این تشکل اعلام کرده اند که مواضع‌شان با جبهه منحله مشارکت تفاوت دارد و سایتی را با نام سلام نو راه‌اندازی کرده اند.

لازم به ذکر است از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم و با آزادی برخی از مجرمین فتنه در سال جاری، همایش های مختلف این حزب تشکیل شده است.

خاطرنشان می‌شود انحلال حزب مشارکت به دلیل اقدامات مجرمانه، ایجاد آشوب و فتنه، تحریک مردم به بلوا و اقدام علیه امنیت کشور بوده است.

در سال 88 دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیز با هماهنگی قوه قضائیه به شناسایی و دستگیری عوامل و مسببین اصلی فتنه پرداختند که تعدادی از اعضای مؤثر و سران «حزب جبهه مشارکت» که برخلاف موازین و مقررات نسبت به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، اقدام به صدور بیانیه و انجام مصاحبه‌ها و تشویش و تحریک مردم به حضور در تجمعات غیرقانونی و … نموده بودند نیز دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب تهران داده شدند.

با تحقیق پیرامون اتهامات این افراد و اعضا و وابستگان حزب، پس از احراز اتهامات انتسابی نسبت به بعضی از دستگیرشدگان با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست از دادگاه تقاضای تعیین کیفر نموده و پرونده‌ها برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شد و دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادعانامه خود علاوه بر درخواست مجازات برای افراد دستگیر شده با توجه به نقش حزب مشارکت در جریانات بعد از انتخابات 22 خرداد سال 88 و اقدامات غیرقانونی حزب بعد و قبل از این فتنه درخواست انحلال حزب فوق را نمود.